Gå til innhold

Morrowind, kriterier for opprette en ny person?

Anbefalte innlegg

hva tenker dere på når dere lager en ny person.

Hvordan oppretter dere den?

Går dere for tyveri, magi, eller warrior??

går dere for role playing eller for powerplay?

for exempel jeg har laget en ny person

Rase Briton : trollkar med long sword mani.

i major/minor så har jeg Long sword, block, atletic å alt av magi, med untak av restoration som jeg har under misc

bruker det fineste klær av mørk farger å imperial sølv rustning ( de delene jeg kan finne i sølv hvertfall.

spiller som en sverd gal, magiker. som jobber som tyv.

Grunnen til at jeg valgte det oppsettet er at jeg liker magi, å tyv med cameleon, samt invisibility er en fordel.

fortell hvordan dere velger personen å hvordan dere spiller, å hvorfor dere spiller slik dere gjør

MR_T

Endret av MR_T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har flere ganger prøvd meg på Warrior-Wizard-combo. Har aldri helt klart det. (Beundrer Kvakko's charcter :) ). Nå laget jeg en Dark Elf med major/minor skills i Long-Sword og Light Armor (Meget lett å starte med ettersom man stadig vekk blir angrepet av "The Dark Brotherhood", og da er det bare å rappe de fine armorene deres).

Jeg bruker ikke skjold fordi jeg har hørt at det beste sverdet i spillet er double-handed.

Jeg skal starte med å gjøre ferdig oppdrag for FG i Balmora. Deretter skaffe meg et hus på den ulovlige måten. Pynte det fint og koselig med lys. Etter det skal jeg gjøre litt på Thieves Guild. Har aldri vært medlem i TG tidligere, så det blir spennende.

Lenke til kommentar

Selv så er jeg en stor fan av magi i spillet, da spesiel det å kunne kombinere magier til storslåtte spells :)

Husker ikke i farta men tror jeg var en dark elf (eller high elf, ihvertfall de som er best på magi) med longsword og light armor og magi på skills (inklusive alchemy og enchanting) Veldig vanskelig charahter å starte med men nå som jeg er level 20 så er det mye enklere (har dog trent meg opp til en 50 i marksmen og sneaking)

En annen ting er at viss man skal drive med enchanting er restoration noe som gjør det veldig morro når man starter med fortify skills og Grand Soulgems entrapped med Golden saints som gir muligheten for å enchante constant effect items (fortify strengt 30 constant effect anyone?)

Ellers så er jeg veldig glad i å kombinere destruction magi med ting som paralyze og slike ting!

En ting jeg fant ekstremt vanskelig var å prøve å spille med ferdiglagde klasser (slike som bard blant annet) men må vel prøve det og en eller annen gangen

Lenke til kommentar

liker enchanting jeg også.

så fort jeg får opp litt mer skills så skal jeg lage et par kombo's

paralyze å styrke nedsetter

paralyze å magi nedsetter

skal også lage meg et belte med constant levitation.

MR_T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...