Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Crystal Palace

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deeet var en grusom startellever for Arsenal bakover på banen. Elneny? Blir støttepasnigner galore da. Artig Mavropanos får sjansen, men Mustaif burde vært benket for Sokratis. Jenkinson er "meh".

Må ha tre poeng idag for å ta den matchballen Spurs og United har gitt oss. Vi er gode hjemme, så jeg håper på en solid seier, 3-0?

Lenke til kommentar

Deeet var en grusom startellever for Arsenal bakover på banen. Elneny? Blir støttepasnigner galore da. Artig Mavropanos får sjansen, men Mustaif burde vært benket for Sokratis. Jenkinson er "meh".

Må ha tre poeng idag for å ta den matchballen Spurs og United har gitt oss. Vi er gode hjemme, så jeg håper på en solid seier, 3-0?

Helt håpløst å ikke satse når vi har denne muligheten. Skjønner vi må rotere, men dette var grusomt. Sokratis soner vel karantene i denne?

Lenke til kommentar

Trur de var 3. beste bortelaget i ligaen etter jul. Om jeg husker mine benbjo facts riktig.

Det stemmer! Enten i år eller serierunde 18. Husker ikke, men ikke så veldig viktig. Formen deres tilsier at de skal vinne, desverre. Prøvde å være optimist med 1-1, men ser så langt ut til å feile :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...