Snikpellik Skrevet 21. april 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Solskjær har vist at resultater kommer når spillerne jobber det som forventes av dem på banen, selv med en tropp som har åpenbare mangler. Presses det ordentlig blir det rom for Pogba og de andre offensive spillerne å utfolde seg i. Men når flesteparten av spillerne i laget ikke leverer til minstekrav har vi ikke sjans uansett hvilke navn som står på ryggen. Tar man med skader og stor slitasje på enkeltspillere kommer man inn i en spiral som er vanskelig å løfte seg ut av. Det er bare tull å snakke om sparken nå. Forventer bytter i pausen. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Pt er det ikke noe som tyder på at Utd kommer til å bli ansett som en lur plass å være for de aller beste spillerne. Det er neppe noe sjakktrekk å dra dit for de mest meritterte trenerne heller. De få spillerne Utd burde hatt med videre er også de som for sin egen del bør flytte på seg til bedre klubber. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Kjøre unngutta siste kampene nå. Null å tape. Bedre enn dette dritet vi ser nå.. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Én ting de bare må se å få prenta inn i huene sine, er press i det defensive, for de står bare å ser på. Da blir det mål i mot. Dette har de drevet av med hele sesongen, og det virker ikke. De må ha lyst til å vinne tilbake ballen! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Forhåpentligvis lenge. Foruten om å bruke Matic her så ser jeg ikke at han har gjort noe galt Det ser jeg. Laget henger jo ikke sammen, det er gått opp i liminga. En god trener hadde fått dette bedre til. Begynnelsen til OGS var et blaff, og dette er akkurat som vi kunne regnet med. Er sikker på at det bli helt elendigt framover nå. OGS blir max til oktober. Det kommer aldri til å gå bra. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Kjøre unngutta siste kampene nå. Null å tape. Bedre enn dette dritet vi ser nå.. Helt enig. Greenwood, Garner, Chong, McTominay og Pereira. Gjerne la Sanchez få prøve å bevise seg også. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Igjen, Delvis - nei. Det er FOTBALLSPILLERNE som er dårlige, ikke manageren(e). Ikke en gang Pep hadde fått noe mer ut av denne elendige gjengen her 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Solskjær er ikke problemet. Så forhåpentligvis så beholder han jobben lenge At han ikke er problemet betyr ikke at han ikke får sparken. ManU har vel høyere forventninger enn det de viser nå. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Solskjær bør bytte ut Fred med McTominay. Da har han en midtbane med gjennomsnittshøyde på 1.95 m. Det er vel det eneste man tar fra denne kampen. Solskjær klarer ikke å motivere spillerene virker det som og de gode resultatene skyldes utelukkende gleden over at Mourinho ble fjernet. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Solskjær bør bytte ut Fred med McTominay. Da har han en midtbane med gjennomsnittshøyde på 1.95 m. Problemet til midtbanen nå er ikke høyden, det er fraværet av press og løpskraft. Og Fred gjør faktisk jobben sin der i denne kampen, ikke de to andre. Matic er ballwatching og står omtrent helt i ro, det er han som må ut for McTominay. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Igjen, Delvis - nei. Det er FOTBALLSPILLERNE som er dårlige, ikke manageren(e). Ikke en gang Pep hadde fått noe mer ut av denne elendige gjengen her You dream general. For all del, håper jeg tar feil. Men er helt sikker på at jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 For en ufattelig plagsom reklame. Den blir jo ALDRI ferdig! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Hva i helvete holder TV2 på med? Jeg gir en stor faen i den tilsynelatende elendige serien de reklamerer for... 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Jeg er enig med bshagen. Når innsatsen er så slett av spillerne, i tillegg til at vi mangler nøkkelspillere og må kuke med formasjoner og spillere ute av posisjon som konsekvens av det så får man dette her. Solskjær og teamet får ikke gjort stort med spillere som ikke gidder å løpe etter ballen. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Problemet til midtbanen nå er ikke høyden, det er fraværet av press og løpskraft. Og Fred gjør faktisk jobben sin der i denne kampen, ikke de to andre. Matic er ballwatching og står omtrent helt i ro, det er han som må ut for McTominay. Det var sagt litt "tongue in cheek" som britene sier. Mente bare at Solskjær går mye for duelspill fremfor løpskraft og kreativitet. Noe Mourinho også gjorde. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Jeg har sagt det i det kjedsommelige og gjort meg svært upopulær pga det, men Mourinho var ikke grunnen til at laget ikke presterte, det var/er spillerne som ikke er bedre. Rett og slett. United er ikke et godt fotball-lag, spillermaterialet er ikke bedre enn det vi ser i dag. Om noen tok vekk navnet "Manchester United" og byttet det ut med "Southampton + Pogba" så hadde ingen stussa på det, for det er det egentlig nivået til United i dag Vet du hva? Du har faktisk helt rett, og det må jo til og med jeg innrømme til slutt og. Vi har nytt godt av en fin honeymoon periode som så mange lag gjør når de skifter manager, men nå som hverdagen hitta oss så straks OGS fikk jobben permanent har vi nærmest sett ut som vi gjorde i høst. Kvaliteten på laget er pill råttent (på lik linje med hele styresettet til klubben) og det er veldig skremmende å se hvor utrolig langt unna vi er lag som Liverpool og City. Når det er sagt blir det spennende å se hva Ole kan få til etter, forhåpentligvis, en skikkelig shopping-runde i sommer. Det trengs.. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Inn med Young og McTominay. Bra. Young kan ikke spille fotball lenger, men han kan i det minste løpe. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 (endret) Fy faen. Det er så dårlig at jeg har ikke ord. Greier ikke sentre en fotball en gang, han bomma jo med 10 meter Endret 21. april 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Formasjonen er også endret, da kommer Matic mer til sin rett siden han ikke kan løpe. Lindelöf tilbake i posisjon gir også litt mer kontroll når vi spiller oss ut. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. april 2019 Rapporter Del Skrevet 21. april 2019 Se på denne ballwatchingen igjen. De lar jo Everton komme inn i boksen, de blir jo invitert inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå