Tåkefyrste Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 solskjær kommer til å få sparken før jul Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Sørgelige greier. Vet ikke om jeg gidd det her.. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Og der kom det obligatoriske målet fra Sigurdsson aka United dødaren. God natt Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Fantastisk mål igjen, men Gud bedre Manchester United er dårlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 Jepp. Noe må gjøres på midtbanen, se på Matic der? Han bare lar Sigurdsson gå inn og slipper mann. Hvem tror Matic at han er? Inn med McTominay! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Matic fra start, Ole... Hvorfor det?! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 (endret) Matic ut. Sneglefart. Fortjener ikke å spille når man ikke prøver. McTominay jobber ræva av seg hver kamp. La han få spille Endret 21. april 2019 av Comma Chameleon 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Lykke til på onsdag Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 solskjær kommer til å få sparken før jul Først og fremst trenger Utd nye eiere. Dersom de ønsker å konkurrere på øverste nivå igjen; Er det noen som IKKE bør få sparken? Utd bør vel å bytte ut ca 20 spillere, og det er knapt noen rekrutter som holder nivået de sier de aspirerer til. Fergie's fotball var utdatert lenge før Fergie sluttet, og Utd er nivåmessig et godt stykke under topp 6. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Jeg har sagt det i det kjedsommelige og gjort meg svært upopulær pga det, men Mourinho var ikke grunnen til at laget ikke presterte, det var/er spillerne som ikke er bedre. Rett og slett. United er ikke et godt fotball-lag, spillermaterialet er ikke bedre enn det vi ser i dag. Om noen tok vekk navnet "Manchester United" og byttet det ut med "Southampton + Pogba" så hadde ingen stussa på det, for det er det egentlig nivået til United i dag Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 Hadde innsatsen til spillerne vært som man skal forvente av et United-lag ville vi ikke ligget under med to. Flere av spillerne står og ser på, og jobber ikke i press. Fred, Dalot og Lukaku er foreløpig de tre som har løpt nok. Resten må som Solskjær sa ta seg en reality check. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Jeg har sagt det i det kjedsommelige og gjort meg svært upopulær pga det, men Mourinho var ikke grunnen til at laget ikke presterte, det var/er spillerne som ikke er bedre. Rett og slett. United er ikke et godt fotball-lag, spillermaterialet er ikke bedre enn det vi ser i dag. Om noen tok vekk navnet "Manchester United" og byttet det ut med "Southampton + Pogba" så hadde ingen stussa på det, for det er det egentlig nivået til United i dag Mourinho var ikke bare grunnen, men selv når laget/han presterte så var det jævlig å se på. Ole prøver i alle fall på noe som er bedre, selv om det går rett ned for øyeblikket også. Hvis man tar for gitt at spillerne presterer vil jeg heller ha Ole-fotball enn Mou-fotball 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 (endret) Det er nesten så jeg vil ha inn Young, bare fordi han i det minste vet hva dette dreier seg om og jobber hardt. Selv om evnene ikke er der lenger. Endret 21. april 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Jeg ser ærligtalt ikke forskjell på dette laget og det som Mourinho sendte utpå. Misforstå meg rett, jeg vil heller ha OGS enn Mou jeg også, men akkurat nå så er prestasjonen utpå banen akkurat lik. Hvorfor? Fordi spillerne er de samme Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Hvor lenge varer det før Solskjær får sparken? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Hvor lenge varer det før Solskjær får sparken? De skulle ventet med ansettelsen. Dette går filleveien. Verre og verre kamp for kamp. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Hvor lenge varer det før Solskjær får sparken? Solskjær er ikke problemet. Så forhåpentligvis så beholder han jobben lenge 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Hvor lenge varer det før Solskjær får sparken? Forhåpentligvis lenge. Foruten om å bruke Matic her så ser jeg ikke at han har gjort noe galt 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Er ikke mye hjelp å få her til onsdagen sånn det ser ut nå ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå