nicson Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har funnet innstillingene til Alcatel modemet jeg fikk av Telenor ADSL. Ved leting fant jeg en link til følgendene side som ikke fantes på internett, men inni Alcatel modemet. http://10.0.0.138 (Forutsatt at du har 10.0.0.1 som ip) Her kunne jeg gjøre masse innstillinger, jeg kunne enable DHCP, noe som jeg testet og fikk en positiv opplevelse med. Routing var også en meny men denne skjønte jeg ikke så mye av. Hovedsaken var at menyen for Routing var åpen, den måtte bare skrus på. Hvordan går jeg frem ved å gjøre dette? Lurer også på om det finnes en måte å slippe dial-up med Telenor ved bruk av dette modemet, det skal fungere i modemet (akkurat som upc). Tusen takk for alle seriøse svar. Nicson Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 At du har funnet ut dette er ingen stor nyhet. Det står jo tross alt i pdf manualen. Har vært fristet til og prøve litt settings fler ganger men jeg tør ikke. Har hørt om folk som har mekka og flashe modemet til en pro versjon med bedre alt mulig. Noen som har gjort dette med telenor som isp? BobboZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå