indahla Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Jeg har kjøpt billetter til Barcelona - Liverpool på Camp Nou via StubHub. De skal sendes via UPS men må leveres på en lokal adresse (altså kan de ikke sende til Norge). En mulighet er å få de sendt til hotellet. Men siden vi ikke kommer frem til Barcelona før på formiddagen kampdagen hadde det vært greit med et sted eller tjeneste som kan motta UPS-pakker og oppbevare de til vi kan hente de der selv. Noen som kjenner til noe slik? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Sjekk opp post restante ordningar. I følge wikipedia skal ordninga om at det lokale postkontoret held på posten din til du kjem og hentar den være gratis. https://en.wikipedia.org/wiki/Poste_restante#Spain Berre pass på at du finner tak i post restante adressa for det lokale postkontoret i Barcelona. Eit anna tips kan være å bruke airBnB for å kome i kontakt med personar som driv utleige og som har fått gode tilbakemeldingar (er påliteleg) for å høyre om dei er villige til å ta imot brevet for deg (kanskje mot ei form for betaling). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg tror jeg ville hørt med hotellet. Om det ikke er så mange dagene mellom så tipper jeg det går helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå