bergetun Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har prøvd en haug med java spill til min 6600 og har ikke fått ett eneste ett til å fungere. Jeg lurer litt på om det er noe galt med softwaren på mobilen min som gjør at jeg ikke får det til å funke.. Noen som kan skrive en liste over java games som garantert virker på 6600 ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 6600 er litt ukompatibel med javaspill til 7650/3650 desverre, men ca 40% av spillene skal i allefall funke fint på 6600. Det er mine resultater etter å ha testet ca 200 javaspill på 6600. Høres litt rart ut at du ikke har fått noen til å funke... bare ca 30% starter ikke i det hele tatt, mens resten har problemer med menyer etc. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Nå har jeg ikke prøvd så mange som deg men jeg har uansett prøvd en 20-30 spill fra en side uten at jeg har fått ett eneste til å funke.. Kunne ha tenkt å fått til Rayman og Splinter Cell men de funker ikke i det hele tatt. Edit: Fjerna link til pirat side. Endret 22. desember 2003 av bergetun Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva forventer du av en piratside da? Prøv her i stedet: http://www.gameloft.com/ Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hey, takk for den siden Bergetun! Nå fikk jeg prince of persia gratis til min m55, det er skikkelig bea og!! takk igjen, hadde alldri hørt om den siden jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå