Odd R. Valmot Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Sauer og griser kan bli fremtidens organdonorer Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 CRISPR har virkelig åpnet mange dører innenfor genetikk/medisin. Skal bli spennende og se fremover hva de får til. Blir vel kanskje leverposteien endel dyrere da? Når alle levra går til de som er litt for glad i og drikke Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 (endret) Dette kan jo fungere motsatt vei også. Tenk så mange søte små menneskegriser og menneskesauer vi kan redde med våre egne organer. Hvilke muligheter! Ser absolutt ingen etiske betenkeligheter med dette her i det hele tatt. Edit: I gamle dager brente man vel de som drev med slike ting på bål... Endret 20. april 2019 av Åsgårdsreia Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Kjipt for jøder og muslimer. 5 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Dette kan jo fungere motsatt vei også. Tenk så mange søte små menneskegriser og menneskesauer vi kan redde med våre egne organer. Hvilke muligheter! Ser absolutt ingen etiske betenkeligheter med dette her i det hele tatt. Edit: I gamle dager brente man vel de som drev med slike ting på bål... Ja vi var teite i gamle dager. Måtte vitenskapen holde på i skjul. Som leger som betaler folk for og gravplyndre så de kan få noen lik og studere og lære av. Vi avler disse dyrene til og spise dem, koke knokler og annet digg for litt stivelse til kakene våre etc. Så hvilke etiske grenser er det vi går over med dette, som vi ikke allerede har trampet over? Ja man gjorde mye rart i gamle dager, som og borre et hull i hode på noen. Eller lobotomering etc. Godt vi har kommet videre. 3 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Så hvilke etiske grenser er det vi går over med dette, som vi ikke allerede har trampet over? Ingen. Problemet blir vel egentlig bare mitt eget i og med at jeg må finne ut hvordan jeg skal forholde meg til en mannsaugris. Er det for eksempel greit å spise en mannsaugris? Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Ingen. Problemet blir vel egentlig bare mitt eget i og med at jeg må finne ut hvordan jeg skal forholde meg til en mannsaugris. Er det for eksempel greit å spise en mannsaugris? Blir for teit for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå