Clone baby Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ok,utrolig pen pc du har! Har sendt deg en PM,hadde du giddi å gjort det jeg har spurt deg om,hadde vært supert om du hadde det.. Seff men venter til i morra, men følg etter Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Vurder Image & shapetec. Ja I&S er sykt kule kabinetter!! Det ville jeg valgt.. Det eller et chieftech! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg ville valgt chieftech helt klart. Det er jo såå mye billigere at uansett om det er lettere og jobbe inni lian li kabinetter, så er det ikke verdt det. Chieftech Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg ville valgt chieftech helt klart. Det er jo såå mye billigere at uansett om det er lettere og jobbe inni lian li kabinetter, så er det ikke verdt det. Chieftech Hvorfor akkurat Chieftec? Når I&S koster nesten like mye skjønner jeg det ikke helt. Jeg har et Chieftec miditower selv, og synes at det er et ganske greit kabinett, med smarte løsninger og alt det der, men du får så fryktelig lite for pengene. Et king-size I&S-tower er å foretrekke fremfor et stusselig Chieftec-tower som alle andre har. Designet er forresten oppbrukt. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Ble Lian Li.. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ble Lian Li.. Godt valg Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg også driver å vurdere om jeg skal ha meg Lian Li eller Chieftech, men Lian Li er så j**** dyrt + at det ikke følger med strømforsyning og da er du oppi 2500 kr for bare kabinette.. btw: jeg tenkte på dette Lian Li kabinette. tobiass1 skreiv: Bare chieftech ser 5 ganger finere ut! nå må du gi deg! Lian Li har mye finere design en Chieftech en kamerat har det kabinettet,jeg synest ikke støydempinga var SÅ god Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg anbefaler Lian Li på det sterkeste! Er et fabelaktig produkt, så knall solid. Børstet aluminum. Kjøp deg det, ikke chieftech billig shit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå