Gå til innhold

Chieftech eller Lian Li.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ganske mye erfaring med begge disse kabinettene og jeg vil si at du bør satse på Lian Li. Jeg betalte villig de 2700 kronene for å få et tower som de faktisk går an å mekke litt inni. Som sagt har jeg erfaring med Chieftec også. Etter¨å ha fiklet med det ett par timer ble jeg så mektig irritert at hjerteinfarkt ikke var langt unna. Det er ganske forunderlig at et tower som er omlag 70 cm høyt skal være så inni granskauen trangt å jobbe med.

 

For å avrunde kan jeg si det at de ekstra kronene du legger i et Lian Li er _verdt_ det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg også driver å vurdere om jeg skal ha meg Lian Li eller Chieftech, men Lian Li er så j**** dyrt + at det ikke følger med strømforsyning og da er du oppi 2500 kr for bare kabinette.. :cry:

 

btw: jeg tenkte på dette Lian Li kabinette.

 

 

tobiass1 skreiv:

Bare chieftech ser 5 ganger finere ut!

:scared: nå må du gi deg! Lian Li har mye finere design en Chieftech

Lenke til kommentar

ja det er meget merkelig hvordan chieftech fulltowerene er trange. ok, jeg har 2 katoder og en kule inni der, men disse tar ikke all plass. har null erfaring med lian li, men siden jeg har hørt prisforskjellene, mener jeg du burde satse på chieftech. det er faktisk ikke så trangt somd et høres ut som. meget lettvint er det oxo angående cd-rom, floppy, hd. siden disse er enten meget lett uttagbare rammer, eller bare lange klips men skrur fast. det er heller ikke stygt. dragonserien(er eier av en dragon selv) begynner kanskje å bli for vanlige på LAN....aldri vært på LAN før hvor ikke dragon var ihvertfall 20% av kabbisene(med unntak av tg og ol)da mener jeg både full og midi tower

Lenke til kommentar
Jeg også driver å vurdere om jeg skal ha meg Lian Li eller Chieftech, men Lian Li er så j**** dyrt + at det ikke følger med strømforsyning og da er du oppi 2500 kr for bare kabinette.. :cry:

 

btw: jeg tenkte på dette Lian Li kabinette.

 

 

tobiass1 skreiv:

Bare chieftech ser 5 ganger finere ut!

:scared: nå må du gi deg! Lian Li har mye finere design en Chieftech

det kabinettet ser ut som en server da :green:

Lenke til kommentar

Lian-Li er jo mektig oppskrytt...

Kvalitet ja... men det er mange fjotter som skryter det oppi himmelen for de tror de har godt smak av å like det :thumbdown:

 

Lian-Li er jo et selskap som ikke ser helt etablert og profft ut da :ermm: (har dere sett hjemmesidene?) uans flippte de helt ut da tom's hardware guide gav et av kabinettene deres editors choice award en gang for en stund siden...

Hendholdsvis et lian-li pc6089A

Endret av So
Lenke til kommentar

coolermaster begynner å bli en farlig konkurent til lian li, i værtfall nå

som prisene har falt til fluestørrelse.

bare se forskjelen mellom disse:

 

Netconnectin\Coolermaster

 

Microplex\Lian Li

 

799,- vs 1845,- hummm..... lurer på hvilket kabisss e hade tatt ? ;)

 

Hva med I&S? God plass til å jobbe i, og designet er "bærre lækkert".

og prisen har jo gått samme vei som på coolermaster. I&S er jo nå biligere en

noen av SLC'ne(cheftec,antec osv) og mesteparten av Lian Li'ene

 

Lian Li +kvalitet= kjøss me bak. 6099B'en jeg hadde ble ripa bare man strøyk neglen over det :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...