Gå til innhold

Problemer mer Bank ID og Onecall


Anbefalte innlegg

Hei.

Hadde Onecall inntil jeg byttet til ICE, og nå er jeg tilbake på Onecall. Har bestilt Bank ID hundre ganger tidligere uten problemer, men nå lar det seg bare ikke gjøre etter at jeg fikk nytt simkort. Får bare feilmelding gang på gang. Verken Onecall eller Sparebank 1 skjønner noen ting.

 

Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk fint å aktivere hos meg, men opplever stadig vekk små tregheter ved innlogging som er smått irriterende.

Det opplevde jeg aldri med andre operatører.

 

Har du forsøkt å teste SIM i annen telefon og se om du får aktivert det da?

Har du tvilling-SIM på samme abbonement som du forsøker å aktivere BankID på?

Endret av Zimba
Lenke til kommentar

Gikk fint å aktivere hos meg, men opplever stadig vekk små tregheter ved innlogging som er smått irriterende.

Det opplevde jeg aldri med andre operatører.

 

Har du forsøkt å teste SIM i annen telefon og se om du får aktivert det da?

Har du tvilling-SIM på samme abbonement som du forsøker å aktivere BankID på?

Har egentlig ingen annen telefon å teste med, men måtte du slette bank appen eller noen innstillinger når du byttet?

Lenke til kommentar

Det skal fungere med å bestille / reaktivere bankID fra nettbanken. Det reaktiveringen gjør er å sjekke om mobilen støttes , samt simkortet også støttes. Deretter installeres bankid på simkort.

 

Hvis ikke det hjelper, ta kontakt med mobilleverandøren. Eller ring banken

 

Bank ID er uavhengig av bank appen. BankID er ikke en app i den forstand.

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...