JaFFaR Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg lurer på om d går ann å bytte deksel på Sony Ericsson T610 eller hvordan man gjør d. Jeg kjøpte en T610, men så fikk jeg en sølv. JEG VIL HA BÅ!!!! Hvordan butter man deksel?? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 "du tar dekselet av, og tar på det nye" Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Denne bruksanvisningen er tatt fra howardforums.com (http://www.howardforums.com/showthread.php...threadid=173273) og oversatt til norsk. Allt her gjøres på eget ansvar og verken jeg eller noen her tar noe ansvar for eventuelle komplikasjoner som kan skje under dette. Dette gjøres helt og holden under eget ansvar!! Hvis du gjør dette vil garantien på din t610 (t630,t616 og lignende) bli mistet! før du begynner: pass på statisk elektrisitet! dette kan skade telefonen og tilogmed gjøre den ubrukelig! du er herved advart! 1.ting du trenger: T6 skrutrekker og pinsett og diverse andre ting... 2.ta bort baklokket og ta ut batteri, simkort. Deretter tar du og trykker den greia over kameraet (svart) opp, helt til den løsner og tar den av, vær forsiktig! 3.da skal du sitte igjen med noe sånt: 4.tavekk antennen (ved å dytte den opp) og ta den vekk 5.ta vekk på/av knappen 6.bruk din t6 skrutrekker og skru ut de 4 skruene 7.ta å "vipp" opp fronten med fingeren eller et kredittkort 8.ta den vekk 9.og sett inn ditt nye deksel ved å presse den på plass 10.skru fast de 4 skruene 11.sett antennen forsiktig på plass, pass på at den ikke rører seg! 12. sett på/av knappen på plass 13.skyv på plass antenne coveret, pass på å ikke skade antennen 14.sett på plass batteri,simkort og bakdeksel 15.slå på 16.mission completed Endret 26. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Er det en farge som heter bå??? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 han mente sikkert blå Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 han mente sikkert blå Hva???? Tuller du??? Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Tusen takk for hjelpen. jeg tror ikke jeg tørr og bytte deksel selv!!!! jeg går å spør om di kan gjøre det på ekspert da!! Ps: slutt å måbb staveflene mine!!!! Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 "før du begynner: pass på statisk elektrisitet! dette kan skade telefonen og tilogmed gjøre den ubrukelig! du er herved advart!" Det teppet så ikke akkurat ut som en antistatisk matte nei Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hehe,- var ikke helt IQ test ta der ;D Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det kjipe er jo at du mister all garanti når du gjør det selv... Lenke til kommentar
jossa Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 PT: HEHE ... AKKURATT min første tanke når jeg så det rosa dasslokktrekket :!: :!: "ja statisk elektrisitetet er eee... uum... eee.. ikke hær? " Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 "før du begynner:pass på statisk elektrisitet! dette kan skade telefonen og tilogmed gjøre den ubrukelig! du er herved advart!" Det teppet så ikke akkurat ut som en antistatisk matte nei ikke mine bilder; bare oversatte hele dritt til norsk mange som spør om det; så da kan jeg bare legge linken til dette inlegget som svar og jeg skrev det tullet om elektrisitet så noen idioter ikke skulle bli sure siden jeg ikke skrev det... det er en enkel opperasjon; har gjort det 1 gang; uten problem! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 For de som vil kjøpe løse deksler så NyMax.se Bare venter på at de får i T630 Liquid Black for da skal jeg bytte Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) dette er for t610 da hmm........ uten frontdeksel så ligner t610 litt på t650/k700 Endret 30. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 For de som vil kjøpe løse deksler så NyMax.se Bare venter på at de får i T630 Liquid Black for da skal jeg bytte Flere som har prøvd å bruke et T630 deksel på en T610 og det viser seg at de ikke passer! Dette har å gjøre med selve kameraet! Men du kan godt bytte T630 sin skjerm med T610'n. Dette går fint an. Det som trengs å gjøres er å bytte software også, slik at din T610 flashes med T630 sin software! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nå har jeg T630 Frosty Silver men vil definitivt bytte til Liquid Black når det kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå