deprimert jævel Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Fordi jeg hadde lyst til å oppleve kulturen der, som er veldig spesiell. Hadde en veldig fin tur frem til siste uka, men skal sies at mageproblemene har lagt en stor demper på hele greia, men jeg visste ikke at jeg kom til å oppleve det før jeg dro. Tror faktisk jeg blir å dra tilbake en dag ;-) . hvem reiste du med? var det med venner eller med familie eller kjæreste eller alene?? Lenke til kommentar
Vermini Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 hvem reiste du med? var det med venner eller med familie eller kjæreste eller alene??Alene. Lenke til kommentar
deprimert jævel Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Alene. helt alene? Lenke til kommentar
Vermini Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 helt alene?Jepp. Møtte andre reisende på hostellene, så man fikk sosialisert seg bra. Tror ikke det er så stort problem å reise alene i typiske backpacker land i all fall, da det et så mange andre som gjør det samme, så man sosialiserer seg og finner på ting med andre reisende. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=j3Sk8ZnAiEA Endret 27. april 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå