allak Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2019 (endret) Ok Trenger jeg programvare så lenge jeg ikke tenker å gjøre personlige innstillinger? Endret 22. mai 2019 av allak Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Ok Trenger jeg programvare så lenge jeg ikke tenker å gjøre personlige innstillinger? Du trenger vel bare driveren. Lenke til kommentar
allak Skrevet 24. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2019 Da er pcen oppe og går med nyinnstallert driver og 4K skjerm Hjertelig takk for god hjelp til alle dere som har bidratt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Så bra Da er vel en «liten» gratulasjon på sin plass. Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Det er som regel mye hjelp å få på disse sidene - jeg snakker av erfaring. Men jeg synes du fortjener cred for din tålmodighet i dette - jeg hadde klikka når det ene etter det andre ikke fungerte Uansett - gratulerer med maskin som er oppe å gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå