akelbo Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Samtidig har TV-serien om Halo funnet sin Master Chief-skuespiller.The Witcher-serien på Netflix får premiere til høsten Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Ser bare for meg uttalelsene til Andrzej Sapkowski om et par år; "I was the one who made the Superman films popular. DC should be paying me 16 million dollars." 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Imo burde nok Halo heller blitt en film triologi. Spørs hvor stort og episk det blir som en tv-serie, selv om CGI har blitt ganske bra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Synes jeg leste at en av skuespillerne døde her om dagen? En ganske ung jente som hadde vist akkurat spilt in første episode..?! Tragedie og det kan kanskje ende med at serien blir litt utsatt også? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 (endret) Hun som døde, heter Mya-Lecia Naylor, ble bare 16 år. https://www.imdb.com/name/nm4166623/ Er oppført med 1 episode, uten navn, så hadde vel bare en mindre rolle i serien.. Endret 18. april 2019 av FBEN Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg ser frem til å se Witcher nå til høsten. Vi får håpe at serien holder like høy standard som spillene. Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Spent på denne serien. Henry Cavill er en under middels god skuespiller, men så er jo ikke Geralt den mest komplekse karakteren i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå