provolone Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Hei Denne tråden må flyttes, jeg fant ikke frem. Jeg skal ha tv og Internett til ett hus. Jeg trenger det til min del og en utleiedel. Noen anbefalinger? 5096 i Bergen Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Først må du sjekke hva du får godt mulig du har bare et alternativ f.eks telenor\altibox fiber. Så må du bestemme deg for ditt behov hva du vil betale etc. Trenger du tv eller er det kun bredbånd? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 18. april 2019 Forfatter Del Skrevet 18. april 2019 Jeg skal ha tv og bredbånd til meg og utleiedel i kjeller. Har sendt epost til altibox, ser de er i området Lenke til kommentar
provolone Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 Tenker å bestille fra Altibox. Noen erfaringer med hvordan man kan dele linje med utleiedel? Altibox foreslår egen linje inn. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Altibox har vel flere fiber, så er vel bare å terminere en fiber, men husk det blir dyrere, hvis du har 2 linjer med egen avtale. Så billigst mulig å ha 1 gigabit dele det på felles en å ha 2x 100 mbit og betale ca det samme. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 14. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2019 Ja. To linjer blir dobbel pris. Vi trenger ikke hele linjen som de leverer, og ønsker da å dele det i to. Hvordab gjør vi det? Egen ruter ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå