Laibach Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hentet delene til det jeg håper skal bli min første pc i dag. men jeg lurer på om det er lurt å begynne enda fordi jeg ikke har fått kjølern og vifta til CPUen. jeg har lest et sted at den burde settes i før jeg fester hovedkortet i kabinettet??? er det riktitg? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ja, det stemmer. Vent til du har fått alle delene du trenger i hus. En CPU-kjøler er vanskelig å montere når hovedkortet er montert i kabinettet. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Sett deg ned og les alle manualer og div. innfo du finner om alle dine nye deler. Så er du klar når alt kjem i hus. Lykke til med ny pc. Veit at trangen til å starte er der men større sjanse for å få eit bedre resultat om du venter. God jul til deg. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) lurer også litt på det med kjølepasta. hvilken burde jeg ha til min AMD 2600 barton med denne kjølern kan jeg få kjøpt det i en ikke internett foretning, i så fall hvor?? trenger det fort Endret 22. desember 2003 av Laibach Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Arctic silver ceramique eller arctic silver 5. Med ceramique trenger du ikke være redd for å søle litt, siden den ikke leder strøm. Les guiden på arcticsilver.com for mer informasjon. Disse pastaene kan kjøpes f.eks på microplex.no. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Les en guide om montering av AMD prossesor.. det er verdt det. Akkurat den delen er det jeg syntes var det vanskeligste. Samtidig er det her du kan gjøre mest skade om du er uforsiktig. Lykke til! Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Les en guide om montering av AMD prossesor.. det er verdt det. Akkurat den delen er det jeg syntes var det vanskeligste. Samtidig er det her du kan gjøre mest skade om du er uforsiktig. Lykke til! hvor finner jeg en slik guid (helst på norsk). Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hardware.no > Guider > PC-bygging Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 det står ikke noe om jording der må man det? hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 kjøp et armband på komplett:) eller husk på å ha kontakt med kabinettet før du tar i hardwaren:) og ikke bruk ullsokker eller ligg på et teppe:) det skal nok gå bra:) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 det står ikke noe om jording der må man det? hvordan gjør jeg det? Om du har stikkontakter med jording, berre sett fingeren på dewn eine jordings "tingen" mens du tar i kabinettet for kvar gang du setter i noke. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 kjøp et armband på komplett:) eller husk på å ha kontakt med kabinettet før du tar i hardwaren:) og ikke bruk ullsokker eller ligg på et teppe:) det skal nok gå bra:) kan jeg bare stikke i kontakten (den er jordet) til kabinettet, eller må jeg ta en egen ledning til jordingen som ikke festes til strømmen men bare jordinga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå