akelbo Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Som ventet har Microsoft avduket konsollen uten diskdrev.Her er den heldigitale Xbox One-konsollen Lenke til kommentar
baggman Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Jeg vet ikke hvorfor men jeg var helt sikker på at dette kom til å bli en rimeligere og mer kompakt xbox x. 1 Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Da kan jeg like så godt bare laste ned spill på PCen min via Steam og tilsvarende Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Har vært for min del utrolig intresangt om det var vært en X ikke en S Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Denne er tydeligvis ikke myntet på eksisterende xbox brukere. Skulle tro denne heldigitale konsollen kom med 6mnd gamepass inkludert. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Kunne vært interessant til 1250,- 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 For en fadese... Her hadde Microsoft en gylden mulighet til å lansere en liten snerten spill og streaming boks til en uslåelig pris... Jeg trodde dem faktisk spøkte med alle ryktene når dem viste videoen om "utviklingen" av konsollen under Inside Xbox igår. Men neida... Her har dem bare fjernet det optiske drevet og ikke tatt seg bryet med å gjøre noe mer en å lage en "nytt skall". Så en video igår hvor noen åpnet den og joda...alt er helt likt men nå med et stort tomt område inni maskinen. Og så prisen da... en kan jo kjøpe en vanlig S med spill bundlet til samme eller lavere pris. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Tullete. Får en ordinær Xbox One S med to spill til 1500. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Dummeste jeg noen sinne har sett? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Tipper nok denne vil dale litt i pris etterhvert slik den kommer under versionen med diskdrev, men fremtil dette skjer så er jo dette et bokstavelig eksempel på "you pay more for less!" Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Ser på eska at den egentlig heite Xbox One S All Digital, dvs XOsad. Synast å huske det var nokon som påpeika dette ein gang i 2018. Edition synast såleis påslengt i ettertid... Etter å ha sjekka priser og bundles rundt om, syns eg MS kunne gjort dette mykje betre. Mindre konsoll, meir lagringsplass samt betre pris burde vore på plass for at konsollen sku bli aktuell for noko meir enn skvett nye kunder som ikkje kjøper spill fysisk. Di kunne og med fordel redusert namnet til Xbox One All Digital. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 diskdrevet kunne de kuttet ut for 10 år siden.... 2 Lenke til kommentar
aslanthelion Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 diskdrevet kunne de kuttet ut for 10 år siden.... Hvorfor det, når digitalt er så bedritent dyrt?? 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Siden mine spill er nesten 100 prosent digitalt har en X med null drev vært helt perfekt. Dette er konsollen ,s skulle ha kommet ur med når one ble lansert. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 diskdrevet kunne de kuttet ut for 10 år siden.... Hvorfor det, når digitalt er så bedritent dyrt?? Fordi noen foretrekker å leie spillene sine, og ikke eie dem tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå