Takk for meg Skrevet 19. april 2019 Forfatter Del Skrevet 19. april 2019 1a. kopier alle sim-kontaktene til google - dette er et ordinært valg i menyen under kontakter et sted. Finner dessverre ikke dette valget Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 19. april 2019 Forfatter Del Skrevet 19. april 2019 Hah - fant ei .vcf fil jeg lagret for ikke så lenge siden og der de fleste kontaktene var. Den klarte faktisk Google kontakter å importere uten problem. Så da har jeg fikset det sånn nogenlunde Lenke til kommentar
tingo Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Hvis du logger inn på den aktuelle Google-kontoen fra en PC, så kan du eksportere kontaktene (til .vcf eller regneark) slik at du har en sikkerhetskopi der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Hvis du logger inn på den aktuelle Google-kontoen fra en PC, så kan du eksportere kontaktene (til .vcf eller regneark) slik at du har en sikkerhetskopi der. Ja, det kan være ganske lurt - men man kan også angre endringer man har gjort i kontaktene direkte når man er innlogget via pc. Man kan angre siste dag, siste uke osv. Utrolig kjekt om man feks. får synkronisert feil vei og alt er borte eller at man tror man har gjort noe dumt når man fingrer telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Går på System >--» Sikkerhetskopi Sikkerhetskopier til Google står på, men «Sikkerhetskopier nå» knappen for manuell oppdatering er grået ut. De aktive sikkerhetskopiene står bare å 'durer' på «Venter på å sikkerhetskopiere» Har prøvd med å slå av og på tjenesten. Trådløs er oppe og går, også testet med datatrafikk uten at det hjalp. (ja, rett konto er satt) Sony xz2c Forslag til hva utfordringen kan være? Har akkurat samme problem på min Samsung, men det fungerer når jeg slår av skjermlåser og velger "ingen skjermlås". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Breaking news, breaking news ! I løpet av det siste døgnet har 'sikkerhetskopiér nå' knappen på min Samsung A50 blitt blå (var grå) og sikkerhetskopiering fungerer som det skal. Jeg har mottatt en oppdatering det siste døgnet fra play brukerstøttebibliotek, mulig den som har fikset problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Breaking news, breaking news ! I løpet av det siste døgnet har 'sikkerhetskopiér nå' knappen på min Samsung A50 blitt blå (var grå) og sikkerhetskopiering fungerer som det skal. Jeg har mottatt en oppdatering det siste døgnet fra play brukerstøttebibliotek, mulig den som har fikset problemet. Min A70 er fortsatt grå, og det har ikke vært noen oppdatering heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 (endret) Min A70 er fortsatt grå, og det har ikke vært noen oppdatering heller. Mulig det kommer da. Telefonen min var 14 dager når jeg mottok den oppdateringa og knappen ble blå. Kan jo selvfølgelig ikke garantere at oppdateringa er grunnen til at sikkerhetskopieringa begynte å virke. Endret 25. juli 2019 av Slettet+234981 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå