Snikpellik Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Minner veldig om den finalen vi ble totalt rundspilt av Barcelona. Null sjans. Forskjellen her er at jeg tror vi hadde hatt en real sjanse uten de to tabbene. Før det gjør vi det meste riktig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 United blir lekt med. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. april 2019 Forfatter Del Skrevet 16. april 2019 (endret) Jeg tenkte jeg skulle si det samme, minner om finalen den gangen. Forskjellen er at dette Barca-laget er mye dårligere enn den utgaven. Men som Alsaker sier, United blir ofte omtalt som "verdens største klubb". Det er på tide at de prøver å se ut som det også Endret 16. april 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Et gult til nå Suárez! Bit gjerne noen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Jeg tenkte jeg skulle si det samme, minner om finalen den gangen. Forskjellen er at dette Barca-laget er mye dårligere enn den utgaven.Mye dårligere vil jeg ikke si de er. Men hovedproblemet er at vi er det. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. april 2019 Forfatter Del Skrevet 16. april 2019 Mye dårligere vil jeg ikke si de er. Men hovedproblemet er at vi er det. Det laget de hadde den gangen var det beste laget verden noensinne har sett. Uten sammenligning. Dagens Barca er ikke like gode som det. Uansett, vi ble rundtspilt den gangen, og blir enda mer rundspilt i dag Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Uansett, det er bare å bøye seg i støvet for dette Barca-laget. Ingen skam å tape mot dem, spesielt ikke med vår spillerstall. At vi er i kvart-finalen er en prestasjon i seg selv 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 For en redning!! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. april 2019 Forfatter Del Skrevet 16. april 2019 Ikke uenig i det. Vi skulle strengt tatt ikke vært i kvarten. Likevel, håper ambisjonene er litt høyere til neste sesong Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Hadde unnet Sanchez det målet. men det vil seg liksom ikke. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 http://global.espn.com/football/uefa-champions-league/story/3827003/man-uniteds-de-gea-has-done-super-special-preparation-for-messi-coach Jo, dette stemte bra det Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Hadde nok tapt denne kampen med eller uten tabben likevel Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Hadde nok tapt denne kampen med eller uten tabben likevel Joda, ikke at jeg tror Liverpool kommer til å slå dem hvis de går videre mot Porto i morgen. Barcelona er gode, selv om de er fryktelig avhengige av Messi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå