Gå til innhold

CL: Barcelona - Manchester United

bshagen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om Young fremdeles spiller for United neste sesong blir jeg pissur. Har vi noen gang hatt en dårligere kaptein?

Deeney var ikke akkurat kaptein med stor K i går. =p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du ny her? United fans har ikke vært vant til å vinne siden Ferguson

Nei, det stemmer forsåvidt.

Men mange av supporterne er fra Ferguson sin tid da.

Mente i hvert fall ikke å strø salt i sårene eller noe sånt. Det var en vanskelig kamp til å begynne med og blir verre nå. Vil ikke klage på kjøpene. United har et bra lag, men må bli bedre taktisk. Minner en del om Mourinho med duellspill på midten, bør heller gå for mer teknikk. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Nei, det stemmer forsåvidt.

Men mange av supporterne er fra Ferguson sin tid da.

Mente i hvert fall ikke å strø salt i sårene eller noe sånt. Det var en vanskelig kamp til å begynne med og blir verre nå. Vil ikke klage på kjøpene. United har et bra lag, men må bli bedre taktisk. Minner en del om Mourinho med duellspill på midten, bør heller gå for mer teknikk. 

Hvordan er det taktikk som svikter her? Det er jo faktisk kun personlige feil... Rashford kunne puttet etter 2min alene med keeper

Lenke til kommentar

Dere har aldri vært i den situasjonen regner jeg med? Aldri? Hmmm?

Har aldri vært i den situasjonen at jeg håper eget lag taper og kanskje går glipp av CL neste år nei.

Edit: Vil selvfølgelig alltid at Liverpool vinner. Jeg er jo Liverpool-supporter så sier seg egentlig selv.

Endret av KANE2009
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri vært i den situasjonen at jeg håper eget lag taper og kanskje går glipp av CL neste år nei.

Nei, det tror jeg ingen håper her heller. Men jeg har sett en haug av folk inne på liverpool.no håpe på tap i kamper mot City når City kjempet mot United om liga-gullet

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nei, det tror jeg ingen håper her heller. Men jeg har sett en haug av folk inne på liverpool.no håpe på tap i kamper mot City når City kjempet mot United om liga-gullet

Hvorfor henger du på Liverpool.no? ?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...