AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Ble oppringt av en fyr. Burde ikke ha gitt han telefonnummeret mitt. Spurte om telefonnummeret mitt på toget. Spør nå om å treffes kl.21.00 imorgen utenfor leiligheten min for å 'gå en tur'. Spurte han om vi kunne treffes litt tidligere og om vi kunne møtes i Sandvika istedenfor, men det var ikke ok. Tror kanskje at han ikke forstår helt norsk. Forrige gang jeg snakket med han ønsket han også bare å møtes i nærheten av min eller hans leilighet og sa noe om at han var redd for å bli gjenkjent. Han vegret seg også litt for å gi meg telefonnummeret hans. Måtte skaffe ny mobil først. Synes han oppfører seg merkelig. Det kan da vel ikke koste han så mye å treffes på café på dagtid første gang uansett hva han er interessert i å gjøre videre. Hvordan bør jeg tolke oppførselen hans? Hva gjør dere når noen spør dere om telefonnummer og dere ikke er interesserte? Anonymous poster hash: e3918...03a Lenke til kommentar
Populært innlegg Styrmann Smisk Skrevet 16. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2019 Dette kommer til å ende med hodet ditt i fryseren hans. 18 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2019 Forfatter Del Skrevet 16. april 2019 Hei. Huffda, det håper jeg da ikke. Jeg hadde bare tenkt at han kanskje var gift og ønsket one night stand på siden eller noe sånt, men ja.. Tror kanskje at jeg bare sier at jeg ikke kan treffe han i det hele tatt, var ikke spesielt interessert uansett. Anonymous poster hash: e3918...03a 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Jeg tror det er meget klokt at du ikke møter denne fyren, mange røde flagg her.Du burde kanskje være litt mer forsiktig med å gi bort nummeret ditt til fremmede mannfolk? Bare en tanke 3 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Ikke spekulér når det gjelder andre mennesker. Vær 100% direkte og konkret, og forvent det samme tilbake, dog uten å være slem eller mistenksom. Spørs jo hva du vil ha ut av det, hvis du vil ha et vennlig og perifért forhold, kan du jo prøve én gang til, så lenge du vet hva du vil og alt det der. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Ikke svar på sms eller ta telefonen når han ringer lenger. IKKE BLOKK for han virker som en kontrollerende dritt og kommer mest sannsynlig til å klikke og true deg hit og dit og da har du lyst på heads up hvis han er på vei til deg fordi han er så sint at han ikke klarer å kontrollere seg lenger. Har du noen mannlige venner eller familiemedlemmer du kan få hjelp av?? Som eventuelt kan møte han med deg og be han om å la deg være i fred. IKKE møt han alene! Denne personen er farlig. Nei, det er ikke kulturforskjeller, han er en skikkelig creep og det er så mange red flags her at jeg trodde nesten at det var 17 mai. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Jeg reagerer på at han vil møtes utenfor leiligheten din. Man burde aldri avsløre hvor man bor før man er trygg på vedkommende. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Ble oppringt av en fyr. Burde ikke ha gitt han telefonnummeret mitt. Spurte om telefonnummeret mitt på toget. Spør nå om å treffes kl.21.00 imorgen utenfor leiligheten min for å 'gå en tur'. Spurte han om vi kunne treffes litt tidligere og om vi kunne møtes i Sandvika istedenfor, men det var ikke ok. Tror kanskje at han ikke forstår helt norsk. Forrige gang jeg snakket med han ønsket han også bare å møtes i nærheten av min eller hans leilighet og sa noe om at han var redd for å bli gjenkjent. Han vegret seg også litt for å gi meg telefonnummeret hans. Måtte skaffe ny mobil først. Synes han oppfører seg merkelig. Det kan da vel ikke koste han så mye å treffes på café på dagtid første gang uansett hva han er interessert i å gjøre videre. Hvordan bør jeg tolke oppførselen hans? Hva gjør dere når noen spør dere om telefonnummer og dere ikke er interesserte? Anonymous poster hash: e3918...03a Vil ikke bli gjenkjent. Må kjøpe ny telefon for å gi deg nummeret. Vil kun møte deg der det antakelig er lite folk. Tuller du? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 TS: ikke all oppmerksomhet fra menn er positive. Du er ikke en kald bitch eller noe sånt ved å beskytte deg selv. Ghost han, gjør whatever, bare få han ut av livet ditt, du gjør rett i å tenke på din egen sikkerhet ovenfor hans "følelser". Denne karen er bad news. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå