abarhaugen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har noen synspunkter på denne skjermen? link: fsc scaleoview s19-1- håper på utfyllende svar.. om den er god til spilling er ganske viktig, pluss at man ikke blir kjei av å stirre på den. Andreas Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Er det ikke TFT skjermer som holder på å dø ut? Forde de ikke er like bra som "vanlige" LCD skjermer? Det kan jo være jeg tar feil da... Hilsen Andreas Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 du mener altså at denne er bedre en vanlige TFT skjermer da ja? bra navn foresten. hehe Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Heisan! Jeg fikk denne skjermen i går og det lille jeg fikk brukt den til spill sp kan jeg si at det er uvant. Blir litt etterslep...men det er sikkert pga Win XP sine 60hz. Skal fikse det i kveld! Det er ikke ofte jeg blir svimmel av å spille (kun etter et par øl) men jeg ble det faktisk i går pga den store skjermen hehe [edit] Ble litt raskt svar (sitter på lobben) Det kan være at skjermen også har en responstid på 25 ms Er litt usikker, men jeg skal teste å overkjøre oppdateringsfrekvensen. Som sagt hvis du er vant til "vanlig" skjerm er det veeldig uvant. Jeg ble ikke sliten i øynene heller :o) Kan justere kontrast og brightness ganske mye. Skal prøve å teste når jeg kommer hjem Endret 23. desember 2003 av kåre klut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå