TMB Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 (endret) Hei. Har bestilt en flyvning med Norwegian i juni, med avgang tidlig på morgenenen. I går fikk jeg en e-post om at vi er flyttet til en senere flyvning samme ettermiddag. De oppgir ingen grunn til dette. Vi må frem denne dagen, så det er greit nok at de har flyttet oss. Men da vi bestilte så valgte vi nettopp den tidlige flyvningen for å ikke "gå glipp av" en dag fremme på reisemålet, noe vi gjør nå. Det sene flyet var også tilgjengelig ved bestilling, dog en del billigere (grunnet at det er senere på dagen vil jeg tro). Det jeg lurer på er om vi har krav på å få tilbakeført mellomlegget her? Husker ikke hva prisforskjellen var på bestillingsdatoen dog. Dette har aldri skjedd meg før, noen som vet? Endret 16. april 2019 av TMB Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Hva med å ringe de og høre? De var veldig fleksible da noe tilsvarende skjedde med meg. De byttet både flyplass (fra Torp til Gardermoen) og dato (til 2 dager tidligere!) uten begrunnelse. Jeg var dog ikke ute etter kompensasjon, kun å få endret så ting passet inn med resten av reiseplanene våre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå