Gå til innhold

RPG uten overnaturlige saker og ting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Fallout 1/2? Spillet har etter min mening et meget bra karakterutviklings-system. Handlingen foregår i USA i en alternativ fremtid, etter en atomkrig og påfølgende "nuclear winter". Det skal sies at man støter på monstre i disse spillene også, men dette forklares med at dette er snakk om dyr som er blitt mutert av radioaktiv stråling...

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Fallout er så definitivt et RPG.

Det har et leveling-system, inventory-system, lange dialoger og diverse oppdrag. Med andre ord en hel haug med elementer som gjør det til et rollespill. Hvor vidt det er et "klassisk" rollespill er diskutabelt derimot.

Selv synes jeg Fallout 2 er det beste rollespillet jeg noensinne har prøvd. Dessverre får jeg ikke til å kjøre det i Windows XP :/

Lenke til kommentar

Prøv Deus Ex! Et av tidenes aller beste spill! Jeg har nylig blitt gjenhekta på det, og de siste dagene har hovedsaklig gått med på å spille. Det er helt vannvittig hvordan du trekkes inn i historien og virkelig føler deg som en del av den. Om du liker stor frihet og god handling, kommer du helt sikkert til å like det! :thumbup:

Lenke til kommentar
det finnes ikke rollespill uten drager og sverd :|

fallout = rpg ? :no:

Ikke for å flame men...

*bitchslap*

Om ikke FallOut er et RPG da vet ikke jeg ass!!!! FallOut 2 er etter min oppfattning DET beste RPG spillet noen sinne på PC..

PS: Loeve aldri hatt no problem med FallOut 2 under XP men hvordan du kjører 1`ern finner du iallfall her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...