Togo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Jeg digger slik levelingsystem, men misliker overnaturlige ting på det aller sterkeste. Finnes det noen RPGs der ute som ikke har bare troll og drager? Er ingen særlig stor fan av monstre heller. Endret 22. desember 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hva med Fallout 1/2? Spillet har etter min mening et meget bra karakterutviklings-system. Handlingen foregår i USA i en alternativ fremtid, etter en atomkrig og påfølgende "nuclear winter". Det skal sies at man støter på monstre i disse spillene også, men dette forklares med at dette er snakk om dyr som er blitt mutert av radioaktiv stråling... Endret 22. desember 2003 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Prøv FallOut!! Tror du vil lære deg å elske disse spillene! Bare kaster meg på Hva EvilEddei skriver. Her får du i det minste en forklaring på hvorfor ting har skjedd osv. Ikke bare pluteslig spist av en drage Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 det finnes ikke rollespill uten drager og sverd :| fallout = rpg ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Fallout er så definitivt et RPG. Det har et leveling-system, inventory-system, lange dialoger og diverse oppdrag. Med andre ord en hel haug med elementer som gjør det til et rollespill. Hvor vidt det er et "klassisk" rollespill er diskutabelt derimot. Selv synes jeg Fallout 2 er det beste rollespillet jeg noensinne har prøvd. Dessverre får jeg ikke til å kjøre det i Windows XP :/ Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 RPG uten overnaturlige ting?Du leter etter det umulige,men det er nok noen... PS.GOD JUL TIL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
tåa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Prøv Deus Ex! Et av tidenes aller beste spill! Jeg har nylig blitt gjenhekta på det, og de siste dagene har hovedsaklig gått med på å spille. Det er helt vannvittig hvordan du trekkes inn i historien og virkelig føler deg som en del av den. Om du liker stor frihet og god handling, kommer du helt sikkert til å like det! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 det finnes ikke rollespill uten drager og sverd :|fallout = rpg ? Ikke for å flame men... *bitchslap* Om ikke FallOut er et RPG da vet ikke jeg ass!!!! FallOut 2 er etter min oppfattning DET beste RPG spillet noen sinne på PC.. PS: Loeve aldri hatt no problem med FallOut 2 under XP men hvordan du kjører 1`ern finner du iallfall her! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 På de andre pcene har jeg heller ikke problem med det, men her vil det bare komme til "loading" skjermen, så booter det til windows. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 RPG != fantasy da ffs Fallot 1&2 er glimrende alternativer til de som ikke liker fantasy RPG,.. kotor = det er ikke akkurat drager og alver, men magi? ja..."the force" :=) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Fallout er hvertfall RPG Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Hmm, Fallout høres lovende ut. Finnes det noen demo ute, så jeg slipper å kjøpe dette spillet uprøvd. Lenke til kommentar
FifaGuru Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 tihi... RPG uten overnaturlige ting??? The Sims.... ...bare et forslag.... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Sims er vel ikke et rollespill? The Sims er en virkelighets-simulator e.l spør du meg. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Da er det bare å søke på nett. Husk...spillet er ganske gammelt, så kan ta tid. Prøv hjemmesiden til selskapet som lagde det. (hvilket vet ikke jeg da..) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det var Black Isle som lagde Fallout. Så vidt jeg vet finnes det ingen demo, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du får det til 99 eller 149 kr så det er uansett ikke snakk om store beløp.. Vell vært pengene!!! Om du kjøper det og ikke liker det, så kan jeg kjøpe deg av deg.. Vært å ha 2 ex av sånnt Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du får kjøpt Fallout 1 & 2 sammen for rundt 149,-, og demo finner du her Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Earthbound til SNES, da? OK, det ble kanskje LITT overnaturlig etter hvert, men som tittelen til sier er det ganske mye jordnære ting der - mye mer enn Fallout. Men som sagt er det til SNES. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå