Gå til innhold

div tilbud.

Anbefalte innlegg

ser på reklamen på denne siden at komplett.no har noen tilbud. noen som har kjøpt noen av disse tilbudene og vet om de er bra? skal oppgradere PC-en og trenger en del.. hovudkort, prosessor, ram, kjøling, kabinett, harddisk, skjerm

ser at det er tilbud på skjerm til 1500 ca.. har en 15" no og det blir for lite. er denne bra eller er det bare noe dritt som snart er utgått på dato ? :smile:

tenker oxo på trådløs mus/tastatur som så ganske billig ut, men er det en grunn til at det er billig?

hadde en trådløs mus for noen uker siden og den holdt i ganske nøyaktig 10 dager (noe eg fikk for å melde meg inn i et blad eller noe)

har oxo sett tilbud på harddisker på psdata, komplett på ca 1200 for 60 mb er disse bra?

noen som vet om bra tilbud på hovudkort/prosessorer? vil ha minimum 1600 Ghz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-04 23:22, HPS skrev:

ser på reklamen på denne siden at komplett.no har noen tilbud. noen som har kjøpt noen av disse tilbudene og vet om de er bra? skal oppgradere PC-en og trenger en del.. hovudkort, prosessor, ram, kjøling, kabinett, harddisk, skjerm

Ser ut som om du skal kjøpe helt ny pc du.

Quote:

ser at det er tilbud på skjerm til 1500 ca.. har en 15" no og det blir for lite. er denne bra eller er det bare noe dritt som snart er utgått på dato ? :smile:

15" skjerm er alt for lite. Minimum 17" bør du ha.

Quote:

tenker oxo på trådløs mus/tastatur som så ganske billig ut, men er det en grunn til at det er billig?

hadde en trådløs mus for noen uker siden og den holdt i ganske nøyaktig 10 dager (noe eg fikk for å melde meg inn i et blad eller noe)

Normalt :smile:

Quote:

har oxo sett tilbud på harddisker på psdata, komplett på ca 1200 for 60 mb er disse bra?

Tror du mener 60 GB.

IBM harddisken du tenker på? Velg et annet merke, Western Digital eller Maxtor f.eks.

Quote:

noen som vet om bra tilbud på hovudkort/prosessorer? vil ha minimum 1600 Ghz.

Her mener du sikkert 1600 Mhz.

Hvor mye vil du legge i pc'en?

SI-korrekt sig:

MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-03-04 23:33 ]

Lenke til kommentar

hehe.. blir jo nesten ny pc.. men har cdrom, dvd, diskettstasjon + noe rusk fra før:) som kan brukes. PC-en eg har no er en pentium ||| 400 mhz 10 GB hd, 64 mb ram.. 15" skjerm så trenger noe nytt. skal eg ha skjerm så vil eg vel bruke 6-7000 og uten skjerm ca 5000.. mente 60 GB og 1600 mhz ja.

når det gjelder ram.. noen som vet om billig 256 mb ram? billigste eg har funnet er noname 256 mb ram.. er dette et drittmerke eller er alle stort sett det samme ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...