eUnaas Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Problemet er når jeg har et ubesvart anrop på iPhone/IOS og tar telefonen telefonen opp av lommen (så kommer man ofte borti skjermen / og det aktuelle området på "varslingssenteret") og vips begynner telefonen å ringe tilbake til personen som har ringt/lagt igjen et ubesvart anrop. Hvordan skrur jeg av denne funksjonen? Med ring over datatrafikk som brukes nå, så blir personen varslet om at jeg ringer tilbake umiddelbart, noe som ikke er ønskelig. Jeg kan ofte tenke meg å søke opp telefonnummeret til personen før jeg ringer tilbake. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Innstillinger - FaceID og kode - TILGANG FRA LÅST SKJERM - ta vekk "Ring tilbake til ubesvart anrop" 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 (endret) Innstillinger -> Varslinger. Scroll ned til Telefon og click på den og sett de varseltyper og settinger du ønsker. Edit: bshagens forslag var bedre. Geir Endret 15. april 2019 av tom waits for alice 1 Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 15. april 2019 Forfatter Del Skrevet 15. april 2019 Ah, tusen takk! Det er gøy når man ser det er enkle løsninger på slikt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå