Lucifer 666 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har montert Sunbeam viftekontroll og har plugget CPU viften til der også. Noen som vet hvordan jeg kan se turtallet på cpu vifta nå? Før var den plugga i HK og regner med at den leste av turtallet der. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du må få koblet minus og turtallskabelen til hovedkortet. Du kan kjøpe ledninger som er laget spesielt for dette. Pluss og minus til Sunbeamen hvis jeg ikke tar feil. Å koble cpu viften til en Sunbeam vet jeg ikke om er så smart siden du kan skru viften av.. litt uheldig. Eller kjøre den på så lite spenning at viften stopper, eller går så treigt at kjølingen blir for liten. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Den er tilkoblet siden jeg synes det er fint med lite bråk når cpu ikke stresser. Har tempen på den i tray så jeg ser når den blir for varm. Men er det nok å bare kjøre den gule ledningen til HK alså? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 tror det finnes noe ledningestasj som gjør at du kan koble til hk og styring fra vifte. det er det på min http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...000ACU&toc=3820 Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg tror det er gul og svart til hk svart og rød til sunbeam Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg tror det er gul og svart til hksvart og rød til sunbeam Ok. Det kan ikke skje noe galt da siden Sunbeamen får strøm direkte fra PSU? HK gir vel ut strøm til viften på svart og rød. Lurte på om det kan bli noe galt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå