NTB - digi Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 HBO Nordic har tekniske problemer og kundene som vil første episode i siste sesong av «Game of Thrones», kommer ikke inn.Får ikke sett Game of Thrones. Strømmetjenesten HBO er nede i Norge Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Fungerte utmerket i 3-4 tiden i natt. Muligens litt mer trykk nå på morgenen. Og med utmerket så mener jeg i typisk HBO Nordic stil med elendig kvalitet. Fikk sett episoden da. Lenke til kommentar
Morten GM Ottersen Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Jeg har HBO via Altibox. Der ser det ut til å fungere. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Er oppe igjen, fikk logget inn på nettsiden og startet siste GoT episode på chromecasten Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Fikk ikke koblet meg på i dag tidlig jeg heller, men det fungerer fint for meg nå. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Samme regla hvert år, at HBO Nordic ikkr lærer, er meg en gåte... 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Krisemaksimering. Vent en dag eller to, og/eller finn en torrent... ? 1 Lenke til kommentar
Redaktør Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Det fungerte her, men kvaliteten var mildt sagt skuffende. Burde kunne forvente mer enn 720p fra en betalingstjeneste. 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Dårlig bildekvalitet og strømme problemer, og selskapene lurer på hvorfor folk laster ned torrents....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå