mastodon Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hei... Treneger hjelp med å få satt opp hastigheten til CPUen.. For denne er en XP3000 men Windows detekterer en XP1700! har opplevd dette med min gamle maskin XP1800 at når jeg har gjort noen HW messige endringer så settes hastigheten til CPU ned. men på mitt asus kort var det bare å sette opp Hertzen til 1533 så var det problemet løst... men hvordan gjør jeg dette i MSI sin bios? FSBen står på 100Mhz og CPU ratio på Auto... hvor mange Mhz skal jeg ha og hvor mye skal det ganges med? XP 3000 skal ha 2.167Ghz... Endret 22. desember 2003 av mastodon Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 FSB må stilles til 166 Mhz da får du xp3000+ Lenke til kommentar
mastodon Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 det hjalp jo mye.... bootet pcen kom ikke lenger enn til der den detekterer Primary ide osv... og så skrudde den seg av... nå får jeg ikke bilde på skjermen en gang når jeg starter den og den skrur seg av etter få sekund!! Lenke til kommentar
mastodon Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Min feil... har prestert å sette EKL kjøleren 108 grader feil vei så det var minimalt av kjølepasta som dekket prosessorkjernen.... så den skrudde seg av pga overoppheting.. takk gud for COP:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå