Gå til innhold

hvilke grupper/musikere liker dere best?


T.F.T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MetallicA :w00t:

We are Metallica! And this is For whom the bell tolls, motherfucker! :cool:

shit :wow: Jeg så på den videoen fra Woodstock '94 tre ganger i dag, for et sammentreff :wow:

 

It must be a glitch in The Matrix

 

btw, det er: "We are Metallica! And this is what we do best motherufcker!" *Bellz starter* ;)

Endret av sebdude
Lenke til kommentar
MetallicA :w00t:

We are Metallica! And this is For whom the bell tolls, motherfucker! :cool:

shit :wow: Jeg så på den videoen fra Woodstock '94 tre ganger i dag, for et sammentreff :wow:

 

It must be a glitch in The Matrix

 

btw, det er: "We are Metallica! And this is what we do best motherufcker!" *Bellz starter* ;)

jesus! trodde han sa "for whom the bell tolls, motherfucker" (vaske ørene mine med klorin) men jeg tenkte på Woodstock 99 ;) den sangen er så heftig! liker spesielt den bass introen(bells) ;)

Lenke til kommentar

Hmz.. Her er det mange å velge mellom..

 

Men,

 

1 og 2 plass tar Guns N' Roses, lett! :w00t:

 

3. Metallica

(Har vært mange diskusjoner om 'hva liker du av Metallica'; selv synes jeg nesten Alt av Metallica er bra, men holder meg -som de fleste andre- til de "gamle". Synes Load og ReLoad også veldig bra, de har en Del Konge-Sanger på disse albumene, noen av de Beste, men så inneholder disse albumene også noen -etter min mening- meget svake sanger, og trekker derfor ned helheten. St. Anger har jeg ikke så mye i mot som mange andre heller; det er et album jeg tror Metallica hadde godt av å gi ut. Kill 'Em All synes jeg er oppskrytt, men så er jo det deres første også.. Nokså likt Load/ReLoad etter min mening; mener med det at det er en blanding av Skikkelig Sterke låter, sammen med ikke-fult-så-bra noen)

 

Ellers (alfabetisk);

 

AC-DC

Aerosmith

Alice Cooper

Bjørn Eidsvåg

Blue Öyster Cult

Di Derre

Elton John

Eminem

Eric Clapton (bare Unplugged)

Evanescence

Gary Moore

Guano Apes

Gåte

HIM

Iron Maiden

Jethro Tull

Katthult

Lacuna Coil

Lene Marlin

Lisa Ekdahl

Live

Mercyful Fate

Michael Jackson

Midnight Choir

Nick Cave

Nightwish

Nirvana (aller mest Unplugged)

No Doubt (de 3 første albumene, before they 'sold out')

Odd Børretzen

Oyster

Ozzy Osbourne

Pink

Postgirobygget

Queen

Red Hot Chili Peppers

Robbie Williams

Roxette

Sarah Brightman

Secret Garden

Sondre Lerche

St. Germain

Steve Vai

Suzanne Vega

The Cardigans

The Corrs

The Rolling Stones

Theatre of Tragedy

Tom Waits

Tracy Chapman

Uriah Heep

Vanessa Mae

 

 

det ble en del dette.. men.. Det er så mange å velge mellom.. :)

Lenke til kommentar
Trudde du likte Peaches jeg zed?

Dissing av Peaches skal vi ikke ha noe av, spesielt ikke av folk som sannsynligvis ikke vet hvem Peaches egentlig er.

 

Jeg siterer meg selv fra en tidligere tråd hvor Peaches ble nevnt:

 

Jeg skjønner hvilken Peaches du tenker på når du sier dette, men JEG for min del tenker umiddelbart på denne Peaches.

 

F*ck the pain away"-Peaches med andre ord, ikke akkurat tyggis-pop

 

 

Jeg syntes Peaches var litt morsomt de første gangene jeg hørte på det (2001), men omsider gikk det opp for meg at musikken hennes faktisk ikke var noe særlig bra. Favorittene mine var "fuck the pain away" og "set it off", i tilfelle noen vil sjekke det ut.

 

Favoriter nå:

 

Larry Heard

Dimitri From Paris

Miguel Migs

Kaskade

Danny Krivit

Kerri Chandler

Blue Six

Andy Caldwell

Kevin Yost

Solar House

Blaze

Ian Pooley

Physics

Jask

Sade

Roger Sanchez

 

Lush (R.I.P.) :cry:

Tori Amos

Hellacopters

Gluecifer

Turboneger

Backyard Babies

The D4

Madrugada

DumDum Boys (de 4-5 første platene+Wannskrækk)

Ricochets

Erykah Badu

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

AC/DC, Aerosmith, Agent Orange, Alice In Chains, Audioslave, Backyard Babies, Bruce Springsteen, Bush, Butthole Surfers, Coldplay, Deftones, Dimmu Borgir, Dredg, Drowning Pool, Foo Fighters, Funeral For A Friend, Go Go Dolls, Green Day, Guns N' Roses, Incubus, Iron Maiden, Jane's Addiction, KoRn, Metallica, Monster Magnet, Muse, Nirvana, Oasis, Offspring, Pearl Jam, Placebo, Powderfinger, Queens Of The Stone Age, Radiohead, Rage Against The Machine, Rammstein, Red Hot Chili Peppers, Robbie Williams, Rollins Band, Smashing Pumpkins, Starsailor, Superjoint Ritual, System Of A Down, The Dandy Warhols, The Distillers, Tool, Travis, Turboneger, U2, Von Bondies, White Stripes, Zwan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Thomas Newman, Hans Zimmer, Danny Elfman, Millencolin, Three Doors Down, Michael Jackson, Metallica og av og til dukker det opp noe bra blant alle gigabytes jeg lastet ned i løpet av ungdomsskolen.

Lenke til kommentar

Dream Theater *Glede meg til 21.Jan*

Liquid Tension Experiment

Opeth

Pantera

Planet X

Metallica

Tool

Malmsteen

Iron Maiden

Joe Satriani

Toto

Pink Floyd

In Flames

Darkthrone

Burzum

Emperor

Windir

Og meir..

 

Med andre ord: Det meste ;) (Utenom tekno, hiphop, dænsbænd osv.)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

...and you will know us by the Trail of Dead

Explosions in the sky

Godspeed you Black Emperor

Broken Social Scene

Les Savy Fav

Hannah Marcus

Sneaker Pimps

The Mars Volta

The Cooper Temple Clause

Grandaddy

Datarock

DJ Shadow

Four Tet

 

Tja, det er vel de det går mest i for tia

Lenke til kommentar

Radiohead liker jeg best. Musikken er utrolig kompleks...anbefaler å starte med noen sanger fra de hovedsaklig gitarbaserte albumene Ok Computer, Pablo Honey, The Bends og Hail to the Thief (for eksempel Karma Police, Paranoid Android, Anyone Can Play Guitar (veldig drivende og fint refreng), Fake Plastic Trees, Exit Music, No Surprises, Sit Down. Stand Up., Airbag, 2+2=5, Black Star, Nice Dream, Just, You, Hi and Dry, Been Thinking About You, There there (bra musikkvideo), Creep, A Wolf at the Door), og bevege seg videre til litt særere og "vanskelige" (men veldig underfundige) albumene Kid A og Amnesiac (mye elektronika og keyboard, mer diffus vokal) etterhvert (der finner du god-sanger som How to Disappear Completly,The Pyramid Song (kjempefin), The National Anthem (best live), Everything in its Right Place (VELDIG sær :p), Idioteque, Knives Out).

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...