sebastgs Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) MetallicA Red Hot Chili PeppersTestamentDimmu BorgirSystem Of A DownTurbonegerIron MaidenSum 41R.E.MGodsmackThe White StripesThe StrokesThe HivesYngwie MalmsteenPink FloydDire StraitsDet er vel det meste Endret 2. januar 2004 av sebdude Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Rage against The machine Sheryl Crow The corrs Mark Knopfler/Dire Straits The Smashing pumpkins Texas Garbage 3 Doors down Guano Apes Dido Norah Jones Counting Crows Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) MetallicA We are Metallica! And this is For whom the bell tolls, motherfucker! Endret 23. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) MetallicA We are Metallica! And this is For whom the bell tolls, motherfucker! shit Jeg så på den videoen fra Woodstock '94 tre ganger i dag, for et sammentreff It must be a glitch in The Matrix btw, det er: "We are Metallica! And this is what we do best motherufcker!" *Bellz starter* Endret 23. desember 2003 av sebdude Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 *Placebo (Gjennomført som pokker!)*The Smashing Pumpkins (Kongene av Alt. Rock!) *HIM (Glimrende vokal, enkle og fengende sanger) *In Flames (Melodiøst men hardt, uten å få flashback fra 80/tidlig 90-tallet) *Steve Vai (Gud) Agreed Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 MetallicA We are Metallica! And this is For whom the bell tolls, motherfucker! shit Jeg så på den videoen fra Woodstock '94 tre ganger i dag, for et sammentreff It must be a glitch in The Matrix btw, det er: "We are Metallica! And this is what we do best motherufcker!" *Bellz starter* jesus! trodde han sa "for whom the bell tolls, motherfucker" (vaske ørene mine med klorin) men jeg tenkte på Woodstock 99 den sangen er så heftig! liker spesielt den bass introen(bells) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Tool, RATM, Opeth, Odd Børretzen, Jan Eggum, Metallica (gammelt), Rockatansky m.m. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hmz.. Her er det mange å velge mellom.. Men, 1 og 2 plass tar Guns N' Roses, lett! 3. Metallica (Har vært mange diskusjoner om 'hva liker du av Metallica'; selv synes jeg nesten Alt av Metallica er bra, men holder meg -som de fleste andre- til de "gamle". Synes Load og ReLoad også veldig bra, de har en Del Konge-Sanger på disse albumene, noen av de Beste, men så inneholder disse albumene også noen -etter min mening- meget svake sanger, og trekker derfor ned helheten. St. Anger har jeg ikke så mye i mot som mange andre heller; det er et album jeg tror Metallica hadde godt av å gi ut. Kill 'Em All synes jeg er oppskrytt, men så er jo det deres første også.. Nokså likt Load/ReLoad etter min mening; mener med det at det er en blanding av Skikkelig Sterke låter, sammen med ikke-fult-så-bra noen) Ellers (alfabetisk); AC-DC Aerosmith Alice Cooper Bjørn Eidsvåg Blue Öyster Cult Di Derre Elton John Eminem Eric Clapton (bare Unplugged) Evanescence Gary Moore Guano Apes Gåte HIM Iron Maiden Jethro Tull Katthult Lacuna Coil Lene Marlin Lisa Ekdahl Live Mercyful Fate Michael Jackson Midnight Choir Nick Cave Nightwish Nirvana (aller mest Unplugged) No Doubt (de 3 første albumene, before they 'sold out') Odd Børretzen Oyster Ozzy Osbourne Pink Postgirobygget Queen Red Hot Chili Peppers Robbie Williams Roxette Sarah Brightman Secret Garden Sondre Lerche St. Germain Steve Vai Suzanne Vega The Cardigans The Corrs The Rolling Stones Theatre of Tragedy Tom Waits Tracy Chapman Uriah Heep Vanessa Mae det ble en del dette.. men.. Det er så mange å velge mellom.. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 U2 Nirvana Guns'n'Roses REM Bruce Springsteen det er fem på top, så har vi bare noen andre; Aerosmith, Bob Marley, Oasis, Van Morrison Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Trudde du likte Peaches jeg zed? Dissing av Peaches skal vi ikke ha noe av, spesielt ikke av folk som sannsynligvis ikke vet hvem Peaches egentlig er. Jeg siterer meg selv fra en tidligere tråd hvor Peaches ble nevnt: Jeg skjønner hvilken Peaches du tenker på når du sier dette, men JEG for min del tenker umiddelbart på denne Peaches. F*ck the pain away"-Peaches med andre ord, ikke akkurat tyggis-pop Jeg syntes Peaches var litt morsomt de første gangene jeg hørte på det (2001), men omsider gikk det opp for meg at musikken hennes faktisk ikke var noe særlig bra. Favorittene mine var "fuck the pain away" og "set it off", i tilfelle noen vil sjekke det ut. Favoriter nå: Larry Heard Dimitri From Paris Miguel Migs Kaskade Danny Krivit Kerri Chandler Blue Six Andy Caldwell Kevin Yost Solar House Blaze Ian Pooley Physics Jask Sade Roger Sanchez Lush (R.I.P.) Tori Amos Hellacopters Gluecifer Turboneger Backyard Babies The D4 Madrugada DumDum Boys (de 4-5 første platene+Wannskrækk) Ricochets Erykah Badu Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nirvana Foo Fighters Alice In Chains Pearl Jam Mudhoney Smashing Pumpkins Turbonegro Metallica Pantera HIM Kyuss Fu Manchu CKY The Clash Buzzcocks The Specials The Velvet Underground The Stooges The New York Dolls RATM hmm.. skal vel være det jeg hører mest på. Lenke til kommentar
Edguy Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 John Williams og Hans Zimmer er meget flinke komponister i allefall. Lenke til kommentar
Placebo Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 AC/DC, Aerosmith, Agent Orange, Alice In Chains, Audioslave, Backyard Babies, Bruce Springsteen, Bush, Butthole Surfers, Coldplay, Deftones, Dimmu Borgir, Dredg, Drowning Pool, Foo Fighters, Funeral For A Friend, Go Go Dolls, Green Day, Guns N' Roses, Incubus, Iron Maiden, Jane's Addiction, KoRn, Metallica, Monster Magnet, Muse, Nirvana, Oasis, Offspring, Pearl Jam, Placebo, Powderfinger, Queens Of The Stone Age, Radiohead, Rage Against The Machine, Rammstein, Red Hot Chili Peppers, Robbie Williams, Rollins Band, Smashing Pumpkins, Starsailor, Superjoint Ritual, System Of A Down, The Dandy Warhols, The Distillers, Tool, Travis, Turboneger, U2, Von Bondies, White Stripes, Zwan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Thomas Newman, Hans Zimmer, Danny Elfman, Millencolin, Three Doors Down, Michael Jackson, Metallica og av og til dukker det opp noe bra blant alle gigabytes jeg lastet ned i løpet av ungdomsskolen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Dream Theater *Glede meg til 21.Jan* Liquid Tension Experiment Opeth Pantera Planet X Metallica Tool Malmsteen Iron Maiden Joe Satriani Toto Pink Floyd In Flames Darkthrone Burzum Emperor Windir Og meir.. Med andre ord: Det meste (Utenom tekno, hiphop, dænsbænd osv.) Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Skal jeg plukke ut det beste av det beste blir det: Rammstein. Guns N' Roses. Iron Maiden. AC/DC. Pluss mye 80-talls rock! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 SYSTEM OG A DOWN! Blink 182 Linkin Park Eminem Metallica Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Bruce Springsteen, med albumene Nebraska og Ghost of Tom Joad som favoritter. Ellers går det endel i Coldplay, Collective Soul og Robbie Williams. Har igrunn mange flere favoritter, men orker ikke liste opp alt... Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ...and you will know us by the Trail of Dead Explosions in the sky Godspeed you Black Emperor Broken Social Scene Les Savy Fav Hannah Marcus Sneaker Pimps The Mars Volta The Cooper Temple Clause Grandaddy Datarock DJ Shadow Four Tet Tja, det er vel de det går mest i for tia Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Radiohead liker jeg best. Musikken er utrolig kompleks...anbefaler å starte med noen sanger fra de hovedsaklig gitarbaserte albumene Ok Computer, Pablo Honey, The Bends og Hail to the Thief (for eksempel Karma Police, Paranoid Android, Anyone Can Play Guitar (veldig drivende og fint refreng), Fake Plastic Trees, Exit Music, No Surprises, Sit Down. Stand Up., Airbag, 2+2=5, Black Star, Nice Dream, Just, You, Hi and Dry, Been Thinking About You, There there (bra musikkvideo), Creep, A Wolf at the Door), og bevege seg videre til litt særere og "vanskelige" (men veldig underfundige) albumene Kid A og Amnesiac (mye elektronika og keyboard, mer diffus vokal) etterhvert (der finner du god-sanger som How to Disappear Completly,The Pyramid Song (kjempefin), The National Anthem (best live), Everything in its Right Place (VELDIG sær ), Idioteque, Knives Out). Endret 16. mars 2004 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå