FiskePinna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Banana Airlines, Modern Talking og Rick Astley. (Tuller) Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Seigmenn Zeromancer Cruxshadows VNV nation Rammstein linkin park nightwish evanesence covenant .( ikke norske kovenant) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Einherjer Windir Finntroll Ásmegin Emperor Immortal Anorexia Nervosa Grenjar Ljå Children of Bodom Dimmu Borgir Ensiferum Summoning In Flames Bathory Marduk og en del andre jeg ikke gidder å nevne Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jehtro Tull Procol Harum Kraftwerk The Carpenters Paul Simon R.E.M Xploding Plastix (ja, norsk ) The Buggles Belle & Sebastian Travis The Ark Beatles (seff ) Kinks George Gershwin Maurice Ravel Relativt udefinerbar musikksmak Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) jeg hører for det meste på rock, men også litt metal og masse anna tull. noen av gruppene jeg hører på for tiden (gidder ikke å ramse opp alle) er: Tenacious D Side Brok Tool SoaD Foo Fighters Dream Theater Fire Feite Fae|\| Radiohead Turboneger Gluecifer Raamad Amulet Primus Xploding Plastix Endret 22. desember 2003 av Nidhogg Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 SeigmennZeromancer Cruxshadows VNV nation Rammstein linkin park nightwish evanesence covenant .( ikke norske kovenant) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Bra funk metal: Living Colour (Time's Up), Infectious Grooves (The Plague That Makes Your Booty Move), 24-7 Spyz (Strenght in Numbers) Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Bethoven Rachmaninov Sostakovitsj Black Sabbath Uriah Heep Pink Floyd Manfred Man Cher Chris de Burgh Lillebjørn Nilsen Hellbillies Accept Wasp Sepeltura Nightwish Hoven Droven Metallica Megadeath M.fl... Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Papa Roach Onkel afro noe ICP(insane Clown posse) Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Lightforce Good Charlotte Linkin Park Blink 182 No Doubt Noen av sange til Simple Plan og Kid Rock og den ny sangen til OutKast er konge "Hey Ya" Lenke til kommentar
falut Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 - Gigi D'Agostino - Dj Tiesto - Aquagen _-mange anndre innen trance og hardtrance-_ - Red Hot Chilli Peppers - Limp Bizkit - Iron Maiden - Ozzy Osbourne - Ska-p - Offspring - Goldfinger - Sum 41 - Green Day Kommer ikke på alt, men det der dekker det meste Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 - Gigi D'Agostino- Dj Tiesto - Aquagen _-mange anndre innen trance og hardtrance-_ - Red Hot Chilli Peppers - Limp Bizkit - Iron Maiden - Ozzy Osbourne - Ska-p - Offspring - Goldfinger - Sum 41 - Green Day Kommer ikke på alt, men det der dekker det meste jeg glemte litt tidligere er enig deg saa faar legge til det... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Mine favoritter er: Muse Red Hot Chili Peppers Dream Theater Iron Maiden Killswitch Engage Earshot Deftones Disturbed In Flames Phoenix System Of A Down Lenke til kommentar
RIP Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 MetallicA Black Sabbath, etter ozzy Pantera Ayreon\Ambeon Apocalyptica Whitin Temptation Ozzy Trail of Tears\Tristania\Sirenia\Type O Negative Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Trudde du likte Peaches jeg zed? Dissing av Peaches skal vi ikke ha noe av, spesielt ikke av folk som sannsynligvis ikke vet hvem Peaches egentlig er. Jeg siterer meg selv fra en tidligere tråd hvor Peaches ble nevnt: Jeg skjønner hvilken Peaches du tenker på når du sier dette, men JEG for min del tenker umiddelbart på denne Peaches. F*ck the pain away"-Peaches med andre ord, ikke akkurat tyggis-pop For å faktisk svare på selve tråden; jeg liker svært mange band. Alt for mange til å nevne her, det blir bare for mye å skrive. Topp 10-lister etter forskjellige temaer er mer min greie. Jeg liker forøvrig musikk i nær sagt alle sjangre, det er nesten alltid noe godt å spore bare man leter godt. Unntaket er trance og avarter, der er det ingen formildende omstendigheter. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Muse, Red Hot Chili Peppers, Queens of the Stoneage, System of a Down, Sex Pistols, Coldplay, noe Beatles og AC/DC, Green Day, Klovner i kamp, Linkin Park, noe Metallica og Micheal Jackson, Nirvana, Offspring, Ozzy Osbourne, Placebo, Eric Clapton, Rockatansky, Robbie Williams, U2, Tugboat, Turboneger, Foo Fighters, Oasis. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Bare pingler her altså? Jaja gotta represent! Eg liker nesten bare hiphop men hører også på andre musikk. Vel for å gi deg en ide på ka eg liker så kan du se på denne winamp listen med min musikk. SnowDOG's Winamp LIST Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jehtro TullR.E.M Belle & Sebastian Travis Beatles (seff ) stotter deg her. Fuck ass, ';[ funker ikke. Gidder ikke fikse na. Sove na. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 *Placebo (Gjennomført som pokker!) *The Smashing Pumpkins (Kongene av Alt. Rock!) *HIM (Glimrende vokal, enkle og fengende sanger) *In Flames (Melodiøst men hardt, uten å få flashback fra 80/tidlig 90-tallet) *Steve Vai (Gud) *Yngwie Malmsteen (Kongen av sweep-arpeggios) *Joe Satriani (Mesteren som ble overgått av sin elev, men som allikevel har noe) *Vanessa-Mae (Til tider utrolig musikk med masser av trøkk) *Madonna ('out of this world' i samarbeid med produsent William Orbit) *Cave In (Nedstemt, kompakt, men har fortsatt en del å gå på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå