T.F.T Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg liker best metallica og linkin park. jeg er en ny linkin park lytter så jeg har ikke hørt så mye enda. det jeg har hørt er bra Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Borknagar Einherjer Children of Bodom Exhumed Madder Mortem Opeth Red Harvest Dimmu Borgir Turboneger/Turbonegro Graveworm Amon Amarth Cannibal Corpse Metallica (hovedsaklig stuff fra de to første albumene) Old Mans Child Pantera Endret 22. desember 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Linkin Park suger! Men drit i det Akkurat nå går det mye i Anti-Flag, Alice in Chains, Modest Mouse og Neutral Milk Hotel Liker veldig godt Rage Against the Machine også. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Moby, Fatboy Slim, Blink182, Ralph Myerz and The Jack Herren Band, Cirith, RHCP, Faithless, Røyksopp, Ugress, U2, R.E.M. Endret 22. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Liker mye forskjellig.. menne hørte på Madrugada i helga, og det er knall. Ny favoritt gruppe. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Metallica, Dimmu Borgir og Borknagar! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Massive Attack, Seigmen, Opeth, Zeromancer, Anouk, Krezip, Ulver, Staind, The Cure, The Old Dead Tree, NiN, R.E.M, Portishead.. tror det oppsummerer playlista akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nirvana, Radiohead, Christina Aguilera, Vanessa Carlton, Metallica, HIM og....Celine Dion. Fnis. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nirvana, Radiohead, Christina Aguilera, Vanessa Carlton, Metallica, HIM og....Celine Dion. Fnis. håper på at du hører på old-school Metallica Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nirvana, Radiohead, Christina Aguilera, Vanessa Carlton, Metallica, HIM og....Celine Dion. Fnis. håper på at du hører på old-school Metallica Likte ikke det nye albumet. Holder meg mest til de gamle slagerne,ja. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Nirvana, Radiohead, Christina Aguilera, Vanessa Carlton, Metallica, HIM og....Celine Dion. Fnis. håper på at du hører på old-school Metallica Likte ikke det nye albumet. Holder meg mest til de gamle slagerne,ja. black album, load og reload er bare best! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) moby fatboy slim faithless underworld beach boys basement jaxx genesis marvin gaye looper righteous brothers tom jones osv, osv Edit: og prodigy Endret 22. desember 2003 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nirvana, Radiohead, Christina Aguilera, Vanessa Carlton, Metallica, HIM og....Celine Dion. Fnis. håper på at du hører på old-school Metallica Likte ikke det nye albumet. Holder meg mest til de gamle slagerne,ja. thats the spirit! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nirvana, Radiohead, Christina Aguilera, Vanessa Carlton, Metallica, HIM og....Celine Dion. Fnis. håper på at du hører på old-school Metallica Likte ikke det nye albumet. Holder meg mest til de gamle slagerne,ja. black album, load og reload er bare best! liker best Kill'em all, Ride the lightning, Master of puppets og ...And justice for all! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 ja, master of puppets , selvfølgelig. welcome home (sanitarium) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hmm, jeg hører på litt av hvert igrunn..Men favorittene er AC\DC Metallica Guns 'N' Roses Iron Maiden Johnny Cash Doors Litt Eric Clapton Noen ganger liker jeg også gammel 80 talls poprock, kommer igrunn ann på humøret mitt Lenke til kommentar
zed Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg hører bare på Chris Rea - Driving Home for Christmas Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Trudde du likte Peaches jeg zed? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 *sakse fra SO3* Skal vi se -> * Radiohead * Muse * Dream Theater * Guns N' Roses * HIM * Metallica * Mew * Nine Inch Nails * The Hives * Nirvana * The Stooges * Red Hot Chili Peppers * Led Zeppelin * Turboneger * Millencolin * Rage Against The Machine/ Audioslave * The Pixies * Queens of The Stoneage * The Smashing Pumpkins * The Clash * The Strokes * The Used * The White Stripes * Bobby Conn * Blood Brothers Ok, så det var noen utdrag av enkelte grupper... Utenom det kan vi legge til noe hiphop (les: ikek gangstarap, men skikkelig, god hiphop, dansemusikk) og sikkert en del softrock/pop osv. Jau. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ja, master of puppets , selvfølgelig. welcome home (sanitarium) nettopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå