Joar Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Trenger litt hjelp. Jeg har et Abit Siluro T200 (ikke verdens beste kort, jeg vet det. Men det er nå en gang det jeg har). Problemet er at når jeg strekker kabel til tv'n og stiller inn skjermkortet slik jeg tror det skal være, så får jeg bakgrunnsildet til Windows uten noen ikoner på tv'n Og det er alt! Ikke noe film her i stua.. Noen som vet hva jeg gjør galt? Kjører WinXP (norsk) Driver v 2.1.8.3 fra Abit Joar Lenke til kommentar
Joar Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Ingen som har noen forslag ?? Lenke til kommentar
hasoere Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-04 23:20, Joar skrev:Trenger litt hjelp.Jeg har et Abit Siluro T200 (ikke verdens beste kort, jeg vet det. Men det er nå en gang det jeg har).Problemet er at når jeg strekker kabel til tv'n og stiller inn skjermkortet slik jeg tror det skal være, så får jeg bakgrunnsildet til Windows uten noen ikoner på tv'n Og det er alt! Ikke noe film her i stua..Noen som vet hva jeg gjør galt? Du bør nok sette oppløsningen til 640*480 eller 800*600 så fungerer det nok tenker jeg -Håvard Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Det du kan prøve på er å peke med musa rundt på skjermen mens du ser på TV'n. Da vil du se at skjerbildet på TV'n flytter seg etter hvor du peker. Prøv å stille skjermoppløsningen til 800x600, da får du se hele skjermbildet på TV'n. Lenke til kommentar
Joar Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Skjermoppløsningen står på 640*480. Men takk for svar! Skal prøve når jeg kommer hjem fra jobb. Joar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå