AfterGlow Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Blir singleplayer-spill og har ingen mikrotransaksjoner, lover EA.Se første glimt av Star Wars Jedi: Fallen Order Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Satser på at dett blir bra! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Kul trailer. Men må se spillet før jeg hopper på hype toget. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Linken i bunnen av artikkelen er ødelagt. Spillet har vel ingen mikrotransaksjoner ved lansering, og så kommer de litt senere. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Små optimistisk, men vil alltid være skeptisk til EA. 7 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Små optimistisk, men vil alltid være skeptisk til EA. ok Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Ja altså, premisset her virker svært lovende! Dette gleder jeg meg til å se mer av Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Linken i bunnen av artikkelen er ødelagt. Spillet har vel ingen mikrotransaksjoner ved lansering, og så kommer de litt senere. De har bekreftet at det aldri kommer mikrotransaksjoner. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 De har bekreftet at det aldri kommer mikrotransaksjoner. Det er EA vi snakker om her, tror det ikke før jeg ser det. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 De har bekreftet at det aldri kommer mikrotransaksjoner.Det er EA vi snakker om her, tror det ikke før jeg ser det. Trenger ikke mikrotransaksjoner når man har dlc. 2 Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Jeg håper på et åpen verden-spill, men denne er trolig et linært spill. Lurer forøvrig på hva som er "banebrytende spillmekanikk". Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Alle må da forstå at det vil dukke opp noe som er tilnærmet likt miktrotransaksjoner/loot boxes. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Ja det var på tide at vi fikk et story drevet Star Wars spill, er jo ganske mange år siden EA fikk lisensen for å lage spill for SW. Håper så inderlig dette blir bra! Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Singleplayer og uten microtransaksjoner? Ingen som spurte om det går bra med EA? Er uansett spent på nytt Starwars spel. Gleda meg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Jeg håper på et åpen verden-spill, men denne er trolig et linært spill. Lurer forøvrig på hva som er "banebrytende spillmekanikk". Du håper på et spill der kan bli nødt til å spille i 15 timer før du finner neste bit av historien? Du håper på et spill som ikke respekterer tiden din? Du håper på et spill som er fyllt opp med ødemark og/eller fetch-quests? For det er dette som karakteriserer en åpen verden til syvende og sist. Men så viste de absolutt ingenting av spillet, et halvt år før det skal komme ut. La oss håpe de er i gang med å lage spillet i det minste. 5 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Jeg håper på et åpen verden-spill, men denne er trolig et linært spill. Lurer forøvrig på hva som er "banebrytende spillmekanikk".Du håper på et spill der kan bli nødt til å spille i 15 timer før du finner neste bit av historien?Du håper på et spill som ikke respekterer tiden din? Du håper på et spill som er fyllt opp med ødemark og/eller fetch-quests? For det er dette som karakteriserer en åpen verden til syvende og sist. Men så viste de absolutt ingenting av spillet, et halvt år før det skal komme ut. La oss håpe de er i gang med å lage spillet i det minste. Hmm og jeg som trodde jeg hørtes bitter og grinete ut. 15 timer med godt spill for å finne neste bit med info er greit så lenge det er gøy. Hvis jeg ønsker å få ting servert på et fat så kan jeg jo bare se en film. Ingen spill respekterer tiden din egentlig, men en utvikler kan jo lage et spill som iallefall respekterer intellektet og lommeboka di uten å direkte fortelle deg at du ikke har noe liv. Og nei....ingen vil vel som regel ønske seg et spill fullt av ødemark og fetch-quests. Du får Google litt. Uansett så har jeg ikke så veldig trua på dette. EA har klart å presse frem litt før mange premature produkter i senere tid og er redd de ødelegger for respawn denne gangen. Håper jeg tar feil i så måte. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå