T.F.T Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg får en 16 porters d-link1016D switch av mora og faren min. onkel og tante på Kongsberg: klær. (de eier en klesbutikk) farmor og farfar: vet ikke helt, kanskje digital vekkerklokke. (ønska meg det) onkel i drammen: bok skrevet av Robert Jordan tante i Oslo: har ikke peiling søstera mi: ønska meg et blått lys som kobles til usb for mørke LAN bikkja mi: ingen ting dette er ivertfall dette jeg ønsker meg kanskje en 16x dvd brenner fra Sony i tillegg Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 det er juleaften imorra!!!! Lenke til kommentar
-={espen}=- Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 God jull Jeg får helt sikkert: bobledress,warcraft II frosen throne,R and clank 2,Penger,klær. Kansje: Ny pc(muttern bil ikke jeg skal bruke hennes hele tiden),cd'er(metalica),SKjermkort gforce God jul alle sammen Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Enda en. Holder med en tråd folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg