Scarvo Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Huff. God bedring til ungene dine. Jeg liker ikke Arbeiderpartiet. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 (endret) Takk for det. IKKE jeg heller. Jeg liker ikke forkjølelse. Endret 27. august 2019 av Arizona Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2019 Forfatter Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke fake konsert/festivalplakater, får folk til å tro at det er ekte, men i virkeligheten bekrefter arrangører senere at det er fake. https://musicfeeds.com.au/news/metallica-2019-australian-tour-poster-fake/#/slide/1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Det hadde fungert hvis det var 1. april. ¦3 Ps: Ikke jeg heller. Jeg liker ikke røyka rein tunge. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2019 Forfatter Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke seig spekekjøtt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Smaker hum liker ikke opera musikk skrike halser da. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2019 Forfatter Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke grindcore-sjangeren. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Der vet ikke hørte litt på ACXDC HM OK liker ikke jeg ikke finner en spesiell lego del helvis har jeg alt sortert + alle store lego eskene hikst exe dead star til ca 5000.kr til 6000.kr Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2019 Forfatter Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg heller, men bygger sjeldent med Lego. Jeg liker ikke støv overalt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg heller, men bygger sjeldent med Lego. Jeg liker ikke støv overalt. IKKE JEG ELLER siterte deg ved en feil liker ikke att jeg cola haloliker må hente litt cola Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2019 Forfatter Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg heller. Colaholiker, da husker du sikkert da jeg viste deg et bilde av Davy Wathne, så viser jeg det igjen: Davy Wathne selv! Jeg liker ikke at musikk som man skal nyte, går ut av hodet etter noen timer. Det skjedde etter at jeg hørte på Lana Del Rey sitt album Born to Die på søndagen. Måtte høre noen låter for en halv time siden, og nå har jeg Video Games på hjernen. Må høre Born to Die i morgen og være fokusert på musikken, men gleder meg til Norman Fucking Rockwell kommer ut, og jeg har lagt inn en forhåndsbestilling på et eksemplar. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Øh, javel. :huh: Jeg liker ikke sylteagurker. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. august 2019 Forfatter Del Skrevet 28. august 2019 Det gjør jeg, legger ikke merke til det en gang når jeg spiser en BigMac. Jeg liker ikke sjampinjong på pizza. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke tomat på pizza. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. august 2019 Forfatter Del Skrevet 28. august 2019 Det gjør jeg. Jeg liker ikke thousand island-dressing. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Jeg liker ikke dressing i det hele tatt. Jeg liker ikke bjørnebær. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke veps, de stikker. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Bryr meg ikke om veps. Så lenge de holder seg langt unna meg. Jeg liker ikke tullinger fra f.eks. Finn.no som ikke kommer og henter ting, når de har sagt at de skal komme. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Det gjør jeg, legger ikke merke til det en gang når jeg spiser en BigMac. Jeg liker ikke sjampinjong på pizza. Det gjør jeg. Bryr meg ikke om veps. Så lenge de holder seg langt unna meg. Jeg liker ikke tullinger fra f.eks. Finn.no som ikke kommer og henter ting, når de har sagt at de skal komme. Nå bestiller ikke jeg på Finn.no da. Så jeg kan ikke svare på det. Jeg likete ikke helt hvordan treneren gikk frem på på Karate treningen i dag. Det var nesten han fikk meg sint. Men jeg klarte å holde inne sinnet og frustrasjonen. Endret 29. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Har ingen trener så det er vanskelig å svare på. Men det er lov å bli sint da. Jeg liker ikke denne dagen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg