TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 (endret) Kammer ann på hva du mener med "ikke er i form". ¦| Hvis du mener at kattene har feber: Det syns jeg er trist, og at det må jeg regne med hvis jeg har menge katter. Eller mener du katter som er blidt psykisk syk: Det liker ikke jeg heller. Jeg liker spillet No Man Sky. Endret 3. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Aldri hørt om. Jeg liker ikke fulle folk når jeg er edru Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 (endret) Kommer ann på hvordan de oppfører seg i fylla. Hvis de er greie, morsome, da er det jo råmorsomt. Hvis de er det monstre når de er full, ds er det ikke artig. Jeg liker ikke skrike opera. Endret 4. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Er ikke så fan av det jeg heller. Jeg liker ikke death metal. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Spørs helt på hva, liker noe. Jeg liker ikke sladre kjerringer Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Samme her. Jeg liker ikke Sputnik, han som synger "Nå skal vi skilles Johanne." Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Nei fy f... Ikke jeg heller. Jeg liker ikke blodig biff Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Det gjør jeg. Jeg liker ikke engelsk. Sier ikke at jeg ikke kan noe som helst, det gjør jeg. Kan litt engelsk selv om det ikke er min favoritt språk. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Jeg elsker og prate engelsk, eller snakker vel mere amerikansk en engelsk. Jeg liker ikke dansk, vanskelig å forstå Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Danmark er et herlig land å besøke. Er som regel der 1-2 ganger i året. Språket derimot liker jeg ikke. Jeg liker ikke når jeg er på restaurant og det tar evigheter før maten kommer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Samme her. Jeg liker ikke ny klipt gress. Det river i næsen min av stanken. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Syns det lukter helt greit jeg. Jeg liker ikke kattepiss. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Usj ikke jeg heller. Jeg liker ikke kalde poteter. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Ikke veldig glad i det. Jeg liker ikke kaviar. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Liker det på brødskiva. Aldri smakt vanlig fra havet. Jeg liker ikke skitne gulv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Nja, kanskje litt her også. Kommer ann på hvordan skittent. Jeg liker ikke lemus (muskel krampe), hvet at det er ufattelig, men jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. august 2019 Forfatter Del Skrevet 8. august 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke at det er rotete i skapet mitt. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Det kan fort bli LITT rotete i mitt skapet. Men ikke så veldig mye da. Jeg liker ikke de veldig lange reklame-pausene midt i ett spennende TV-program... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Samme her. Jeg liker ikke å bli tråkket på. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Mener du metaforisk eller fysisk? Uansett liker jeg det heller ikke. Folk som tramper på andre er noen drittsekker. Jeg liker ikke ishockey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg