Scarvo Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Det gjør jeg Jeg liker ikke kruttsterk mat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Det gjør jeg, elsker sterk mat. Banner Mis Supergompe får å nevne krutt sterkt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Det gjør jeg, elsker sterk mat. Banner Mis Supergompe får å nevne krutt sterkt. Dette er ikke Bannetråden V3. Dette er "jeg liker ikke"-leken Jeg liker ikke å gå ute om vinteren når det er glatt. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke laks Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Jeg spiser laks. Men er ikke så super glad i det da, fisk generelt. Jeg liker ikke å fiske. Kun is fisking, det er eneste det jeg liker. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. april 2019 Forfatter Del Skrevet 17. april 2019 Det gjør jeg. Jeg liker ikke at jeg går tom for ideer. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke pollenallergi. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Har ikke det, men liker ikke at andre har det. Jeg liker ikke å gå ut av døra om morgenen uten å ha dusja. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 (endret) Hvor ofte dusjer du da? Jeg dursjer ca annen vær dag, tre ganger i uken, mer korrekt. :wee: Jeg liker ikke at folk klager over min livsstil. I hvordan man skal gjøre ting. Man er jo den man er, ikke sant? Har faktisk opplevd det to ganger i mitt voksne liv. Endret 17. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Bryr meg ikke om hva folk mener om meg og det jeg driver med. Jeg liker ikke folk som forsøpler i naturen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 (endret) Bryr meg ikke om hva folk mener om meg og det jeg driver med. Jeg liker ikke folk som forsøpler i naturen. Nå er det ikke akkurat at jeg blir sur eller sint pga folk klager over livstilen min da. Vil kun få en brøk del frustrasjon på det ja, så går det like fort over. Det er faktisk noe jeg enda jobber med å ikke bry meg så mye om hva andre mener og syns. Litt samme her også, må innrømme at jeg er en knøttliten natur svin selv. Prøver å ungå å ikke kaste søppel i naturen. En skjeldent gang glemmer jeg det ja. Jeg liker ikke terorister, voldtekter, pyromaner, nekrofili osv. Endret 17. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Ikke jeg eller. Jeg liker ikke omgangssyken. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Hvor ofte dusjer du da? Jeg dursjer ca annen vær dag, tre ganger i uken, mer korrekt. :wee: Jeg liker ikke at folk klager over min livsstil. I hvordan man skal gjøre ting. Man er jo den man er, ikke sant? Har faktisk opplevd det to ganger i mitt voksne liv. Hver eneste dag, og ofte to ganger. En morgen og en kveld....I love my shower Usj ikke jeg heller. Ingen som liker det vel Jeg liker ikke knekkebrød som har ligget i matboksen hele dagen og blitt bløte Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2019 Forfatter Del Skrevet 18. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke vinnerbidraget (Israel) fra Eurovision ifjor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Hver eneste dag, og ofte to ganger. En morgen og en kveld....I love my shower Usj ikke jeg heller. Ingen som liker det vel Jeg liker ikke knekkebrød som har ligget i matboksen hele dagen og blitt bløte Jaja, det er greit det. Har hørt at det ikke er bra å dusje så mye. Ikke bra for huden. Ikke jeg heller. Jeg liker ikke vinnerbidraget (Israel) fra Eurovision ifjor. Har ikke fulgt med på Eurovision på år og dager nå. Jeg liker ikke at folk mater måsene for ekstremt ofte på sommeren. De blir jo menneske vant til slutt, og i tilleg vil de skite ut hele plassen. Der de blir matet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2019 Forfatter Del Skrevet 18. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke at tråder på Lekeplassen dør ut. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Da dukker det vel opp nye da sikkert. Jeg liker ikke våte sko Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. april 2019 Forfatter Del Skrevet 19. april 2019 Ikke jeg. Jeg liker ikke kattehår på svarte klær. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Har ikke katt men hadde nok ikke likt det. Jeg liker ikke melk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Drikker melk hver dag Jeg liker ikke folk som snakker hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg