Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke folk som kommer på døra og skal selge deg ting. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Nja, hva skal man si til det? Kanskje, vet ikke. Liker ikke hyperkrisne folk. Jeg aksepterer dem jah, men dem kan være ekstremt slitsom i store mengder. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Samme her. Liker ikke 4 pakker har satt seg fast posten sier jeg. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Venter ingen pakker jeg, men det er jo synd for deg da Liker ikke folk som aldri blir ferdig å prate i telefonen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Samme her. Liker ikke kokt fisk. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke salt potetgull. Ikke nok smak... Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Det syns jeg er det beste... Jeg liker ikke pelsdyr oppdrett Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Samme her de er noen jevla rasshøll faen meg Liker ikke opera musikk skrike halser. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller... Jeg liker ikke at noen barn ikke får den hjelpen de trenger og har krav på Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke at jeg er sur. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Samme her. Liker ikke att KISS skal slutte å spill KISS ARMY KISS ONLINE Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke Nidar påskeegg. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke meg selv Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Både og, man må bare gjøre det beste ut av det. Ikke vær så kritisk Arizona, du er nok ei kjempebra dame. Lær og elsk deg selv, så vil du få det mye bedre. Jeg liker ikke russen. 2 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Funker ikke... Snart for gammal til alt.. Ikke jeg heller. Jeg liker ikke at det snør ute Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Det er sant det Plis sier, men det er ikke lett å elske seg selv. Man får det så mye bedre når man gjlr det. Jeg har troen på deg Arizona, at du plutselig en dag klarer det. Du er en flott kvinne, med to flotte barn. =D Kan si nesten det samme her. Ikke alle russene er like kloke i hodet sitt. Jeg liker ikke sursild. Godteriet sursild liker jeg, men ikke den vanlige sursild. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Har hatt det sånn i årevis og det blir bare værre... Men sånn er det bare. Jeg har 4 barn he he Liker ingen sursild... Jeg liker ikke raspeballer/komle hva det nå heter Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke at Lord_MV begynner å bli lei Bannetråden v3, da blir det ikke flere filmer om Trusegutten. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Han har vel sikkert gått på samme smellen som jeg gjorde i akkurat samme tråd. For deres del håper jeg at han velger å bli værende. Jeg liker ikke tåfislukt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg liker ikke å ha spysyka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg