madde 123 Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Gutten som eg liker har spurt meg om å flytte sammen. Han ringdte først i fullå å sa " Du kan flytte inn hos meg" Så snakte eg med han et par dager etterpå å då spurte han om det samme i edru tilstand, å nå har har han spurt for 3-4 gång. Eg vett ikkje ka eg skal gjøre. Med er jo ikkje sammen, men prøver han å hinte om å bli sammen? Eller tuller han berre med meg om det? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Du får spørre han om han tuller. Hvis han ikke tuller, så kan det være lurt å fortelle han at det er ikke normalt (eller lurt) å spørre folk man ikke har hatt et noenlunde langt og greit forhold til om å flytte sammen. 4 Lenke til kommentar
madde 123 Skrevet 13. april 2019 Forfatter Del Skrevet 13. april 2019 Du får spørre han om han tuller. Hvis han ikke tuller, så kan det være lurt å fortelle han at det er ikke normalt (eller lurt) å spørre folk man ikke har hatt et noenlunde langt og greit forhold til om å flytte sammen. Har tenkt å spør han om ka han meine med detta her. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 (endret) Da må dere finne ut hvordan ting skal betales, jobb skal deles osv. Det kan være en fin treningsprosess. Du bør også ha en plan for hva du skal gjøre hvis det ikke fungerer. Ikke dra med deg for mye ting inn til å begynne med. Ta ting gradvis. Du kan prøve å bo der i 2-4 uker for å se hvordan det fungérer. Endret 13. april 2019 av Taurean 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Da må dere finne ut hvordan ting skal betales, jobb skal deles osv. Det kan være en fin treningsprosess. Du bør også ha en plan for hva du skal gjøre hvis det ikke fungerer. Ikke dra med deg for mye ting inn til å begynne med. Ta ting gradvis. Du kan prøve å bo der i 2-4 uker for å se hvordan det fungérer. Kanskje de burde prøve å være kjærester en stund før de flytter sammen? Ikke bare flytte inn med en random fyr? 5 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Hvor gamle er dere? Det høres ut som dere er godt under 18... 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Kanskje de burde prøve å være kjærester en stund før de flytter sammen? Ikke bare flytte inn med en random fyr? Var derfor jeg svarte som jeg gjorde, så de finner ut om de passer sammen! Lenke til kommentar
madde 123 Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 Hvor gamle er dere? Det høres ut som dere er godt under 18.. er rett over 20 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Kanskje han vil at noen skal hjelpe ham å betale husleia si. Hva sier han vdr betaling? Forventer han leie i form av sex eller penger? Er det en passiv type som ikke tør å prøve seg på deg og håper at dette er en indirekte måte å spørre på? Kanskje han tenker at hvis du ikke har noen plass å bo og bor hos ham så føler du det automatisk forpliktet til å enten bli sammen eller ha sex med ham? Eier han boligeneller leier han selv? Hva slags fordeling av utgifter ser han for seg? Høres uansett ut som en dårlig idé for meg når det er ting som spretter ut av fylla. Idéer som springer av alkoholrus er sjeldent noble. Lenke til kommentar
madde 123 Skrevet 21. april 2019 Forfatter Del Skrevet 21. april 2019 Kanskje han vil at noen skal hjelpe ham å betale husleia si. Hva sier han vdr betaling? Forventer han leie i form av sex eller penger? Er det en passiv type som ikke tør å prøve seg på deg og håper at dette er en indirekte måte å spørre på? Kanskje han tenker at hvis du ikke har noen plass å bo og bor hos ham så føler du det automatisk forpliktet til å enten bli sammen eller ha sex med ham? Eier han boligeneller leier han selv? Hva slags fordeling av utgifter ser han for seg? Høres uansett ut som en dårlig idé for meg når det er ting som spretter ut av fylla. Idéer som springer av alkoholrus er sjeldent noble. Har tenkt å spør han om det, men vil heller ta det opp viss han nevner det igjen Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) Kanskje han vil at noen skal hjelpe ham å betale husleia si. Hva sier han vdr betaling? Forventer han leie i form av sex eller penger? Er det en passiv type som ikke tør å prøve seg på deg og håper at dette er en indirekte måte å spørre på? Kanskje han tenker at hvis du ikke har noen plass å bo og bor hos ham så føler du det automatisk forpliktet til å enten bli sammen eller ha sex med ham? Eier han boligeneller leier han selv? Hva slags fordeling av utgifter ser han for seg? Høres uansett ut som en dårlig idé for meg når det er ting som spretter ut av fylla. Idéer som springer av alkoholrus er sjeldent noble. Nå synes jeg du er litt vel mistenksom. Jeg var nokså loka i den alderen selv og sa mye dumt og rart, men jeg tror jeg hadde vært en grei kar med en kjæreste om jeg hadde fått en. Til TS: Spør om en date, eller bare spør om dere skal bli sammen davel? Å flytte sammen er nok litt i overkant før dere er blitt ordentlig kjent med hverandre. Det har jeg faktisk *kremt* prøvd, men det gikk veldig dårlig, så må advare mot det. Endret 22. april 2019 av Aiven Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Han er betatt av deg og vil nå at du skal bosette deg i hans luftslott slik at dere kan bli sammen. Vanskeligere enn slik er det ikke. Lenke til kommentar
madde 123 Skrevet 28. april 2019 Forfatter Del Skrevet 28. april 2019 Han er betatt av deg og vil nå at du skal bosette deg i hans luftslott slik at dere kan bli sammen. Vanskeligere enn slik er det ikke. Viss han er det, hvorfor kan ha nikke berre si at han liker meg da? Eg blir jo heilt gal av detta her. Skal jeg berre spør han rett ut om hva han føler og hva han vil? Veit ikke hvordan jeg skal gå fram eventuelt. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 (endret) Viss han er det, hvorfor kan ha nikke berre si at han liker meg da? Eg blir jo heilt gal av detta her. Skal jeg berre spør han rett ut om hva han føler og hva han vil? Veit ikke hvordan jeg skal gå fram eventuelt. Du er ikke alene om å synes slikt er vanskelig. Men du kan jo spørre han ut på date, eller bare spørre om dere skal bli sammen? Endret 28. april 2019 av Aiven Lenke til kommentar
madde 123 Skrevet 28. april 2019 Forfatter Del Skrevet 28. april 2019 Du er ikke alene om å synes slikt er vanskelig. Men du kan jo spørre han ut på date, eller bare spørre om dere skal bli sammen? Det er lettere sakt enn gjort, men får vell berre prøve å spør han da 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Det er lettere sakt enn gjort, men får vell berre prøve å spør han da Den som intet våger, intet vinner. Lykke til. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Du er unødvendig hard mot deg selv når du går og lar dette plage deg. Vær direkte og ærlig, så blir det veldig lett å se hvem som er uærlig og har dårlige intensjoner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå