Gavekort Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 (endret) Må avgjøre en krangel og trenger å høre folkeopinionen. Endret 12. april 2019 av Omnia vincit amor Endring av avstemning.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Dette var ikke særlig seriøst altså.. Huff, tenk å sidestille Pizzabakeren med selveste Peppes!!! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Dette var ikke særlig seriøst altså.. Huff, tenk å sidestille Pizzabakeren med selveste Peppes!!! Ja! Pizzabakeren er MYE bedre!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Ja! Pizzabakeren er MYE bedre!! Nei nei nei, det er HELT FEIL! Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Hvis jeg måtte velge hadde det nok blitt Peppes, men heldigvis har jeg et par lokale uavhengige pizzapushere i nærheten som lager ekstremt mye bedre pizza til betraktelig lavere pris. Pizzabakeren smaker jo bare papp. Forferdelig pizza. Peppes er bra men har i likhet med Dolly blitt latterlig dyre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Hvis jeg måtte velge hadde det nok blitt Peppes, men heldigvis har jeg et par lokale uavhengige pizzapushere i nærheten som lager ekstremt mye bedre pizza til betraktelig lavere pris. Pizzabakeren smaker jo bare papp. Forferdelig pizza. Peppes er bra men har i likhet med Dolly blitt latterlig dyre. Gratulerer, du har nettopp fått lov å til å stemme på annet! Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Gratulerer, du har nettopp fått lov å til å stemme på annet! Tusen hjertelig takk, men jeg var så grei at jeg allerede har gitt min stemme til Peppes denne gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Tusen hjertelig takk, men jeg var så grei at jeg allerede har gitt min stemme til Peppes denne gang. Welcome to the A team! Lenke til kommentar
Zork Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Vi lever i et fritt land og en har for all del lov til å velge hvilken en vil av disse, men de som stemmer på annet enn Peppes av disse 4 valgene bør i det minste gi beskjed slik at andre skjønner at man aldri skal høre på dem når det gjelder pizzavalg. 1 Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 (endret) Best på smak: peppes. (men dyrt...) Mest for pengene: dominos (når det er tilbud vel og merke). Derfor går stemmen min til pizzabakeren, som jevnt over har gode pizzaer til en middels penge. Endret 12. april 2019 av Marcus Halberstram Lenke til kommentar
Zork Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Best på smak: peppes. (men dyrt...) Mest for pengene: dominos (når det er tilbud vel og merke). Derfor går stemmen min til pizzabakeren, som jevnt over har gode pizzaer til en middels penge. Nå var vel spørsmålet "best" og ikke "grei nok for prisen"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Er faktisk overrasket over at så mange liker Pizzabakeren.. Smaker jo overhode ikke godt. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Holder meg nok til pizzabakeren. Nummer 22 Chorizo Spesial med ekstra ost, nydelig stykke pizza! 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 (endret) Pizzabakeren har mye bedre bunn, peppes sin er like myk som en våt svamp og koster mye mer enn det smaker. Derfor kjøper jeg aldri fra franchiser og støtter heller de mindre lokale pizzesjappene. Samme pris og 10 ganger bedre. Endret 12. april 2019 av VegardBS Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Har ikke spist Peppes på over 18+ år, da jeg flyttet ut av byen Har kun "Mama Rosa" og pizzabakeren å sammenligne med og da er pizzabakeren overlegen Lenke til kommentar
Zork Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Er faktisk overrasket over at så mange liker Pizzabakeren.. Smaker jo overhode ikke godt. Problemet jeg har med pizzabakeren er at de har en smak som går igjen i pizzaene deres uansett hvilken pizza en bestiller. Pizzaene deres er forsåvidt gode og jeg har ingen problemer med dem, men jeg vil alltid kunne plukke ut en Pizzabakeren-pizza i en blindtest og det er ikke fordi den er best. Det er bare fordi den har den noe kunstige "pizzabakeren"-smaken uansett hvilken variant en bestiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå