Gå til innhold

Hvilken pizza franchise er best?

26 stemmer

1. 1. Beste franchise

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg måtte velge hadde det nok blitt Peppes, men heldigvis har jeg et par lokale uavhengige pizzapushere i nærheten som lager ekstremt mye bedre pizza til betraktelig lavere pris. 

Pizzabakeren smaker jo bare papp. Forferdelig pizza. Peppes er bra men har i likhet med Dolly blitt latterlig dyre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis jeg måtte velge hadde det nok blitt Peppes, men heldigvis har jeg et par lokale uavhengige pizzapushere i nærheten som lager ekstremt mye bedre pizza til betraktelig lavere pris. 

Pizzabakeren smaker jo bare papp. Forferdelig pizza. Peppes er bra men har i likhet med Dolly blitt latterlig dyre.

Gratulerer, du har nettopp fått lov å til å stemme på annet! 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tusen hjertelig takk, men jeg var så grei at jeg allerede har gitt min stemme til Peppes denne gang.

Welcome to the A team! ;)

Lenke til kommentar

Vi lever i et fritt land og en har for all del lov til å velge hvilken en vil av disse, men de som stemmer på annet enn Peppes av disse 4 valgene bør i det minste gi beskjed slik at andre skjønner at man aldri skal høre på dem når det gjelder pizzavalg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Best på smak: peppes. (men dyrt...)

Mest for pengene: dominos (når det er tilbud vel og merke).

Derfor går stemmen min til pizzabakeren, som jevnt over har gode pizzaer til en middels penge.

Nå var vel spørsmålet "best" og ikke "grei nok for prisen"...

Lenke til kommentar

Er faktisk overrasket over at så mange liker Pizzabakeren.. Smaker jo overhode ikke godt. 

Problemet jeg har med pizzabakeren er at de har en smak som går igjen i pizzaene deres uansett hvilken pizza en bestiller. 

Pizzaene deres er forsåvidt gode og jeg har ingen problemer med dem, men jeg vil alltid kunne plukke ut en Pizzabakeren-pizza i en blindtest og det er ikke fordi den er best. Det er bare fordi den har den noe kunstige "pizzabakeren"-smaken uansett hvilken variant en bestiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...