-=Petter=- Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Hei Noen som vet om en app som man kan plotte punkter på kart, relativt nøyaktig? Skulle gjerne markert div punkter med anmerkninger, beskrivelse og litt slik. F.eks. mot Google maps, eller annet. Gratis er tingen eller relativt billig. Mvh Petter Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 (endret) Så 'plottingen' i «My maps» i Google holder ikke? Endret 12. april 2019 av K.S Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 12. april 2019 Forfatter Del Skrevet 12. april 2019 Kan jo feste "nålene" der, men finner ikke noe sted jeg kan skrive kommentarer og lage liste over "nålene". Kunne gjerne også vært mulig og dele det med andre da det skal brukes til å merke div på en bane ;-) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Hva med Norgeskart friluftsliv? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 12. april 2019 Forfatter Del Skrevet 12. april 2019 Kan man plotte punkter der også, å lagre/skrive ut lister og evt dele dem Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Du kan jo plassere pins der du vil i my maps fra Google. Jeg laget et kart over en by med diverse nyttige plasser til jeg skal dra til i påsken. Man kan tilogmed lage store områder, plassere pins der man vil med navn og kommentar, og søke. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 (endret) Kan jo feste "nålene" der, men finner ikke noe sted jeg kan skrive kommentarer og lage liste over "nålene". Kunne gjerne også vært mulig og dele det med andre da det skal brukes til å merke div på en bane ;-) Fult mulig å skrive og dele. Eksempel - Syns du ikke "Untitled layer" viser liste over punktene? Man har også ganske mange 'ikoner' man kan bruke, altså ikke bare de typiske 'nålene'. Lager selv noen kart for blant annet utetrening på forskjellige plasser. Veldig greit foruten å legge ved bilde. Nå bruker jeg nettleseren til oppgaven, ikke app. Passer mitt bruk, og legger ev til bilder på punktene på PC'en ved behov. (derfor har jeg ikke testet appen) Endret 12. april 2019 av K.S Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 12. april 2019 Forfatter Del Skrevet 12. april 2019 Kan nok se ut som om Google kan fungere. Men er nødt til å bruke tlf sin GPS der jeg er til å markere. Da det er umulig å se punktene som skal markers på et kart.. Er det evt noe man bør gjøre for best mulig lokasjon på tlf til å stemme? Eksempel som skal gjøres er å markere en kum i åpent terreng, uten masse måle punkter man kan beregne seg ut fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå