Gå til innhold

Sapphire Radeon 9800 PRO Ultimate Edition 256

Kydland

Anbefalte innlegg

Eg ska bygga data om ei stond... E detta skjermkorte bra? Sapphire Radeon 9800 PRO Ultimate Edition 256.......

D e litt lenge te eg ska bygga dataen, men eg bruke bare dataen te å spilla CS å gå på nette!

E d noen forslag t andre skjermkort?(Ps. ikje over 5000,kr)

God jul alle sammen! :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Powercolor,Sapphire,Asus,Hercules Alle 9800XT korta er MER en bra nok til å spille cs, kan jo spille cs med en GeForce2 MX 200 for den del, så skal du bare spille cs så trenger du egentlig ikke et så bra kort, men om du må ha et nytt så ville jeg holdt meg til et 9800Pro kort med 128 MB for de ekstra 128 gir bare 1-2% høyere ytelse og er, spør du meg ikke verdt pengene

Lenke til kommentar

Som nevnt, bare overkill hvis du spiller CS.

Jeg har 9600 pro Ultimate Edition, deilig med en så stillegående PC. Kjør den i tillegg med 0 kabinettvifte og stille PSU/CPU vifte + Seagate/Samsung stille HD så har du en veldig stille PC til en hyggelig pris. (mye billigere enn vannkjøling iallefall).

Lenke til kommentar

ALTSÅ! Til dere som ikke har spilt cs det siste året:

For et par måneder siden kom noe som het Steam. Personlig hater jeg det. Det har gjort at man trenger PCer som de bruker på NASA for å dra CS rundt sånn halvveis bra. Dvs. at du minimum trenger et Radeon 9600 XT for å dra det sånn greit nok. Har selv 8500 64MB nå, og har i det siste merka FPS-DROP. Er nok pga. kortet i seg selv men det gjør ikke noe siden jeg får et nytt et til jul.

God Jul :xmas:

PS: Har glemt å svare på hva du lurer på ;) Et Hercules 9800PRO 128MB er ikke å forakte. Koster rundt 3700.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...