Niklasp Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 SNIKTITT: Samsung Galaxy A80 Slik er Samsungs sprø kameramobil Galaxy A80 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Jeg oensker meg en 6.5" 16:9 format mobil UTEN selfi kamera å uten fingerprint leser i skjermen. Er jo greit nok å kunne bruke kamerat begge veier, men den loesninga her ser jo ut til å gå i stykker foereste gang mobilen detter i bakken. Å så blir det jo umulig å bruke en phonecase. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Nästan 7 lax för en "mid-range" ja.....Hade hoppats på max fem. 1 Lenke til kommentar
MeesterT Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Når skal vi få mer kompakte telefoner med topp spesifikasjoner? Noen få år tilbake var en kompakt telefon 4-5". Det er ikke-eksisterende nå lengre, og er ganske synd etter min mening. Den størrelsen jeg har vært mest fornøyd med er fra LG Optimus G på 4,7". Jeg kan umulig være den eneste som ikke har enorme hender og ser det mer praktisk med en mindre telefon enn det som nå har blitt standard. Har man i tillegg et 10" nettbrett så er det ikke så interessant å se film på en 6-7" mobilskjerm etter personlig erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg