tom waits for alice Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg har en dampvasker som jeg bruker innomhus. Men i grunnen aldri tenkt på bruke den på bilen. Er den velegnet til noe der? Spesifikt, hva med møkkete seter? Jeg har det for meg at man må holde på en stund, og at det dermed blir veldig vått. Kunne hatt en kombinert vasker og støv/vannsuger, men de er dyre... Geir Lenke til kommentar
liehen Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Blir det så veldig vått? Jeg har kun prøvd en sånn liten en til sofa o.l. hjemme, og det går i alle fall helt fint. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. april 2019 Forfatter Del Skrevet 11. april 2019 Blir det så veldig vått? Jeg har kun prøvd en sånn liten en til sofa o.l. hjemme, og det går i alle fall helt fint. Kanskje ikke. Spørs hvor lenge du holder på. Geir Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Må ha noe å suge opp vannet Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 https://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/stovsugere/grovstovsuger/karcher-puzzi-81-c/225768.11223/?gclid=CjwKCAjwy7vlBRACEiwAZvdx9ibYcP9pNvAFTC4k8NkEu4QunGdnA3SjnY8pp6-xjJ6LHmUaW8eGmRoCcqsQAvD_BwE Har en sånn en selv i familien. Brukt den på bil med godt resultat. Helt tørt blir det ikke med en gang, så ville nok gjort det når du vet du ikke skal bruke bilen på noen timer etterpå. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2019 Forfatter Del Skrevet 12. april 2019 https://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/stovsugere/grovstovsuger/karcher-puzzi-81-c/225768.11223/?gclid=CjwKCAjwy7vlBRACEiwAZvdx9ibYcP9pNvAFTC4k8NkEu4QunGdnA3SjnY8pp6-xjJ6LHmUaW8eGmRoCcqsQAvD_BwE Takk for tips. Kunne sikkert vært nyttig med en sånn en, men litt mye penger. Min er bare en enkel dampvasker uten oppsug, så derfor jeg lurer litt. Men det er jo ikke verre enn å prøve litt på et sete, antar jeg, så får det ta den tiden det tar før det tørker. Geir Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Takk for tips. Kunne sikkert vært nyttig med en sånn en, men litt mye penger. Min er bare en enkel dampvasker uten oppsug, så derfor jeg lurer litt. Men det er jo ikke verre enn å prøve litt på et sete, antar jeg, så får det ta den tiden det tar før det tørker. Geir Maxbo leier ut sånne for 216 kr i for 4 timer eller 275 kr for en dag Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. april 2019 Forfatter Del Skrevet 15. april 2019 Maxbo leier ut sånne for 216 kr i for 4 timer eller 275 kr for en dag Takk. Dessverre har de lagt ned avdelingen i Bergen. Bare et Proff-kontor her nå. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå