blacktower Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 TEST: Intel Pentium 4 3,2 GHz EE Pentium 4 Extreme Edition er for tiden Intel sin toppmodell i desktop-markedet. Iallfall på papiret, siden prosessoren enda ikke er tilgjengelig i norske butikker. Vi har testet den opp mot det raskeste på markedet. Kan den forsvare sin ekstreme pris? Les artikkelen her Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hmm. Poenget med denne prossesoren skjønner ikke jeg... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Fikk lyst på en FX-51 jeg nå Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Som jeg oppfatter det så kan vi benytte samme HK (ASUS P4P800Deluxe) og RAM (Corsair TWINX PC3200LL) som vi har i dag. Stemmer dette? Endret 22. desember 2003 av John Kr Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Tja som sagt tidligere så er vel denne beregnet på å lukke gapet mellom P4 og Athlon 64 noe jeg syntes den har klart , ja faktisk ble jeg overrasket over at den var omtrent jevngod med FX. At den derimot er alt for dyr er det ingen tvil om . Men skulle det vere noen som er spesielt inntr så jeg at tweak.dk fortalte for en uke eller to siden at den var tiljengelig i danske butikker. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Til dere som lurer på hvem som er best av p4 ee og fx 51 . Der fikk du svaret! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Som jeg oppfatter det så kan vi benytte samme HK (ASUS P4P800Deluxe) og RAM (Corsair TWINX PC3200LL) som vi har i dag. Stemmer dette? Ja det er riktig, kunne vert inntr å satt den i maskinen med en pelt og vannkjøling Mon tro om man kunne få den opp i 3,8 - 4,0 som med en vanlig 3,2 Endret 22. desember 2003 av Snekker`n Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Som jeg oppfatter det så kan vi benytte samme HK (ASUS P4P800Deluxe) og RAM (Corsair TWINX PC3200LL) som vi har i dag. Stemmer dette? Ja det er riktig, kunne vert inntr å satt den i maskinen med en pelt og vannkjøling Enig. Er det ikke bare å kjøpe. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Som jeg oppfatter det så kan vi benytte samme HK (ASUS P4P800Deluxe) og RAM (Corsair TWINX PC3200LL) som vi har i dag. Stemmer dette? Ja det er riktig, kunne vert inntr å satt den i maskinen med en pelt og vannkjøling Enig. Er det ikke bare å kjøpe. Hvis du har samlet nok ekkornskinn så løp og kjøp..... God jul ! Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 enten er det bare jeg som er litt uoppmerksom (det er litt tidlig på mårran enda) eller så testa dere ikke prosessoren i overklokka tilstand. det kunne jo hende at de 2 ekstra MB'ene spilte større rolle i høyere hastighet? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ser komplett har fått den på listen sin men må skaffes, betyr dette at de kunn tar den inn på bestilling? Psdata har den ubekreftet på den 29/12 hmmmm , hmmm Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Som jeg oppfatter det så kan vi benytte samme HK (ASUS P4P800Deluxe) og RAM (Corsair TWINX PC3200LL) som vi har i dag. Stemmer dette? Ja det er riktig, kunne vert inntr å satt den i maskinen med en pelt og vannkjøling Enig. Er det ikke bare å kjøpe. Hvis du har samlet nok ekkornskinn så løp og kjøp..... God jul ! Kjøpe hvor da? Noen som kan vise noen butikker som faktisk har den inne? Og ikke bare rykter... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Som jeg oppfatter det så kan vi benytte samme HK (ASUS P4P800Deluxe) og RAM (Corsair TWINX PC3200LL) som vi har i dag. Stemmer dette? Ja det er riktig, kunne vert inntr å satt den i maskinen med en pelt og vannkjøling Enig. Er det ikke bare å kjøpe. Hvis du har samlet nok ekkornskinn så løp og kjøp..... God jul ! Kjøpe hvor da? Noen som kan vise noen butikker som faktisk har den inne? Og ikke bare rykter... psdata før den om en ukes tid.. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Og ser man prosessoren som et alternativ til de langt dyrere Xeon-prosessorene, som med 2 MB L3-cache koster rundt 30 000, er selvfølgelig ikke prislappen så ille lenger nå støtter vel ikke EE 2,3 og 4 prosessorer dual... Endret 28. desember 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
pskard Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nå ble jeg plutselig svært interessert i å se "prescott" sin ytelse... Nesten samme som P4EE, men litt dårligere. En mellomting mellom NW og P4EE. Gjett om (eh.. når mener jeg vel..) det kommer en Prescott EE da Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Nå ble jeg plutselig svært interessert i å se "prescott" sin ytelse... Nesten samme som P4EE, men litt dårligere. En mellomting mellom NW og P4EE. Gjett om (eh.. når mener jeg vel..) det kommer en Prescott EE da hvor tar du dette fra? ren gjetting...? men jeg kan vanskelig fårestille meg at det helt nye designet, som det har blitt snakket om i aldri så lang tid, skulle bli slått av P4EE.. Endret 22. desember 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nå ble jeg plutselig svært interessert i å se "prescott" sin ytelse... Nesten samme som P4EE, men litt dårligere. En mellomting mellom NW og P4EE. Gjett om (eh.. når mener jeg vel..) det kommer en Prescott EE da hvor tar du dette fra? ren gjetting...? men jeg kan vanskelig fårestille meg at det helt nye designet som det har blitt snakket om i aldri så lang tid skulle bli slått av P4EE.. trur nok prescott blir bedre en p4 EE siden den eneste testen jeg har lest av prescott er en veldig gammel test, så den er nok mye bedre en det de viser i den testen Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ser komplett har fått den på listen sin men må skaffes, betyr dette at de kunn tar den inn på bestilling? Jeg tror det. Det er iallfall det "må skaffes" ofte betyr. Sannsynligvis kommer omtrent ingen til å kjøpe den, og derfor gidder de ikke å ta inn noen på lager da de taper penger på den. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ser komplett har fått den på listen sin men må skaffes, betyr dette at de kunn tar den inn på bestilling? Jeg tror det. Det er iallfall det "må skaffes" ofte betyr. Sannsynligvis kommer omtrent ingen til å kjøpe den, og derfor gidder de ikke å ta inn noen på lager da de taper penger på den. sikkert en tulling som kommer til og kjøper den vettu Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hmm. Poenget med denne prossesoren skjønner ikke jeg... Ikke jeg heller.Ville ha kjøpt Amd Athlon 64 Fx-51 istede,den er jo 2000kr billigere,den er en 64Bits cpu og mye bedre ytelse Hentet fra komplett: AMD Athlon 64 FX-51 2.2 GHz 6816kr Intel Pentium 4 3.2 GHz Boxed PC800(EE) 8587kr Endret 22. desember 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå