Janster Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jadda, jeg har postet litt før om det, men tar det opp i nytt emne.. AMD 2500Xp + Nf7 -s v2.0 og http://www.thermaltake.com/products/heatsink/silentBoost.htm denne plus TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond skulle gi meg muligheten til å kjøre kjerra på noe høyere enn det den skal liksom klare... men neida.. jeg klarer ikke engang å få den til å gå på riktig DDR-RAM frekvens...setter jeg den til default 2500 så er minnet på 333 mhz...setter jeg den til 9.0 x 200 så tryner windows og jeg får problemer med å starte kjerra, plus at bios setter den til 1100 mhz for sikkerhets skyld... Jeg satte den til 10,5 x 200 og fikk temp rundt 55c .. Det er litt mange instillinger og greier i bios, føler meg rusten...jeg bruker turbo timing på ram....er det dumt kanskje? Jeg kan teste alle instillinger og finne den beste, men er bekymret for helsa til pc'en.. så...derfor Legger meg på nåde av forumets lesere... hilsen Janster Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har du prøvd å sette den på 11*200? Vet ikke hvordan det er på ditt hovedkort, men jeg satte ram hz på 100% også kjører den på 200 uansett hvordan jeg klokker prosessoren.. har også opplevd at hvis jeg stiller på mp kommer det opp at prosessoren kjører på 1100mhz, men nå kjører jeg den på 11*200 (xp3200).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå