sujee Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Hei! Jeg skal bytte ut følgende del til en Audi a3 2002 102hk. 1.6: Bremseskiver og klosser foran Endeledd venstre foran bærekule høyreside foran drivaksel høyre foran er det riktig det jeg har valgt på bilde under: https://imgur.com/a/CJ148cB Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Hvordan vet du hvilken diameter på bremseskivene bilen din skal ha? Hvorfor har du ikke valgt belagte bremseskiver? Endeleddet er avhengig av understellsnummer? Skal du ikke ha indre drivakselmansjett? Lenke til kommentar
sujee Skrevet 11. april 2019 Forfatter Del Skrevet 11. april 2019 Hvordan vet du hvilken diameter på bremseskivene bilen din skal ha? Hvorfor har du ikke valgt belagte bremseskiver? Endeleddet er avhengig av understellsnummer? Skal du ikke ha indre drivakselmansjett? 1. kontaktet mekonomen om dette, de sa det var 256mm. 2. hva mener du med belagte bremseskiver? er det bedre? 3. søkte endeledd som var kompatible med REG nr. mitt 4. trenger bare å skifte ut høyre foran. men er usikker på hvilket mm det er snakk om, men det er samme motorkoder. Lenke til kommentar
sujee Skrevet 11. april 2019 Forfatter Del Skrevet 11. april 2019 1. kontaktet mekonomen om dette, de sa det var 256mm. 2. hva mener du med belagte bremseskiver? er det bedre? 3. søkte endeledd som var kompatible med REG nr. mitt 4. trenger bare å skifte ut høyre foran. men er usikker på hvilket mm det er snakk om, men det er samme motorkoder. angående endeledd. serienummeret starter med WAUZ..... og endeledd har Chassisnummer fra: 8L-W-050 422 er det riktig Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 1. kontaktet mekonomen om dette, de sa det var 256mm. 2. hva mener du med belagte bremseskiver? er det bedre? 3. søkte endeledd som var kompatible med REG nr. mitt 4. trenger bare å skifte ut høyre foran. men er usikker på hvilket mm det er snakk om, men det er samme motorkoder. angående endeledd. serienummeret starter med WAUZ..... og endeledd har Chassisnummer fra: 8L-W-050 422 er det riktig 1. Da hadde jeg tatt av et dekk og målt diameteren på bremseskiva for å være sikker. 2. De ruster mindre. 3. Det er ikke nok, du må kontrollere mot chassisnummeret. 4. Ja, høyre foran har både ytre og indre mansjett. En mot hjulnavet og en mot girkassen. Jeg følger ikke i farten det du skriver om serienummer og chassisnummer. Send meg registreringsnummeret til bilen på pm, så skal jeg sjekke for deg. Lenke til kommentar
sujee Skrevet 12. april 2019 Forfatter Del Skrevet 12. april 2019 1. Da hadde jeg tatt av et dekk og målt diameteren på bremseskiva for å være sikker. 2. De ruster mindre. 3. Det er ikke nok, du må kontrollere mot chassisnummeret. 4. Ja, høyre foran har både ytre og indre mansjett. En mot hjulnavet og en mot girkassen. Jeg følger ikke i farten det du skriver om serienummer og chassisnummer. Send meg registreringsnummeret til bilen på pm, så skal jeg sjekke for deg. har sendt deg pm. takk for hjelpen Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Du må kontakte nettbutikken via chatten de tilbyr for å avklare om du skal ha artikkelnummer 110076410 eller 110076510. Du må oppgi chassisnummeret på bilen din. Jeg antar at du må skrive på engelsk. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Eurodel.no er en fin butikk å handle fra Norsk butikk med 1/5 del i pris ihht Meca og Mekonomen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå