Redaksjonen. Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Straks kan du bytte navnet ditt på PlayStation Network Lenke til kommentar
Super-Stian Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Er det mulig "eie" kallenavnet sitt? Hvis man har/bruker det på alle spillkonsoller, steam, origin, uplay, forumer osv.? Lenke til kommentar
Marsen Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Er det mulig "eie" kallenavnet sitt? Hvis man har/bruker det på alle spillkonsoller, steam, origin, uplay, forumer osv.? Tror du skal være bra kjent før du får trademarka et kallenavn. Om du skriver det på en spesiel måte i logo etc, så kan du ta trademark på designet av logoen, som Fata1ity og alle produkta Creative kom med engang i tida med hans nick/logo, men ikke selve navnet. Og sannsynligvis ikke den rene skrivemåten heller. De aller fleste bruker jo et nick som allerede er noe. "Ninja" f,eks. Ingen måte for han å få TM på selve navnet. Så eneste sikkerheten er security in obscuirty - ha et så sært nick, at det faller ingen andre inn å prøve å ta dette. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Endelig kan jeg bytte fra det kjedelig "Doctor Mobius" til "xXxCockjugglingthundercunt6969xXx" 1 Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg har et superkult nick jeg får kudoz for ofte så... whateva! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå